beantwoord

Unieke kortingscodes werken niet

• 7 november 2018
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Hi NS,

Ik heb een mailtje ontvangen met unieke kortingscodes "4x Dagretour Voordeeluren vrije bestemming vanaf € 15 per stuk" maar de kortingcodes werken niet.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 7 november 2018, 20:43

Hallo caroline_c95 en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat de codes niet werken. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo caroline_c95 en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat de codes niet werken. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Badge +3
Welkom!

Die zouden tot 15 november moeten werken (met een reisdatum te kiezen in 2018), dus je bent ruim op tijd.

Ik heb er ook nog 4, dus als je van NS geen nieuwe werkende krijgt mag je die van €20 (1e klas) wel van me hebben hoor 😛

Reageer