beantwoord

Upgrade 1 e Klas

  • 4 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Krijg zojuist een mailtje voor het upgraden van 2e naar 1e klas.
Helaas is daar iets fout gegaan en ben nu het mailtje kwijt.
Graag reactie?
icon

Beste antwoord door Brian NS 4 augustus 2016, 20:34

Beste Annelies Ceelen-Bordat,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kan deze mail ook niet meer terugvinden in de prullenmand van je e-mail? Mocht je die e-mail daar ook niet hebben raad ik je aan even te bellen met onze klantenservice (030 751 51 55). Zij zullen het dan nogmaals verzenden.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Annelies Ceelen-Bordat,

Welkom op het NS Serviceforum. Je kan deze mail ook niet meer terugvinden in de prullenmand van je e-mail? Mocht je die e-mail daar ook niet hebben raad ik je aan even te bellen met onze klantenservice (030 751 51 55). Zij zullen het dan nogmaals verzenden.

Vanmorgen een link gehad om 2e klas te upgraden naar 1e klas. Er is iets fout gegaan, nu ben ik de link kwijt en kan dus niks meer. Hoe op te lossen ? Was naar aanleiding van mijn deelname aan het ns panel

 

 

Oei, dat is vervelend! Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice om dit voor je op te lossen.

Reageer