Goedemiddag Kreve028,
Wat gaat er mis, wat krijg je te zien?
Wat gaat er mis, wat krijg je te zien?
Hi kreve028. Welkom op het Serviceforum!
Vervelend dat het niet lukt om de Upgrade te bestellen. We hebben echter wel wat meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen. Of is het inmiddels al gelukt? Ik verneem graag van je via welke aanbieding je de Upgrade aangeboden hebt gekregen en wat voor foutmelding je krijgt.
Vervelend dat het niet lukt om de Upgrade te bestellen. We hebben echter wel wat meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen. Of is het inmiddels al gelukt? Ik verneem graag van je via welke aanbieding je de Upgrade aangeboden hebt gekregen en wat voor foutmelding je krijgt.
A
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.