beantwoord

Upgrade 1e klas

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb van NS extra een upgrade naar de 1e klas gehad. Hier hebbje een couponcode voor nodig. Echter die is niet verstrekt. Hoe kan ik aan die couponcode komen??
icon

Beste antwoord door Thom 30 november 2017, 17:12

Kijkt u even in de junkmailbox, daar komen ze nog wel eens terecht.

Is het daar niet, dan kunt u het beste contact opnemen met Klantenservice.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Welkom op het Serviceforum, lexx.

Gaat het om NS Extra? Indien je je daarvoor hebt aangemeld krijg je een welkomstmail. In de welkomstmail staat de couponcode. Indien je die mail niet hebt ontvangen (ook niet in je spam/junkmail) raad ik je aan Thom zijn adviezen verder op te volgen 🙂
Ik heb ook vandaag de welkomsmail van NSExtra ontvangen, met een link voor de upgrade. Maar helaas zonder couponcode. Erg jammer aangezien ik hem morgen had willen gebruiken. Ondertussen hang ik pas 12 min in de wacht bij de klantenservice
In mijn welkomsmail zit ook geen couponcode. Ik zou hem morgen willen gebruiken.
Reputatie 2
annemar schreef:

In mijn welkomsmail zit ook geen couponcode. Ik zou hem morgen willen gebruiken.

Zie onderstaande bericht van Thom.

Thom schreef:

Reputatie 6
Dat wilde ik ook adviseren ERL. Annemar, heb je de mail daar kunnen vinden?
Die map is leeg. Zou de code moeten staan in de mail waarin de link zit om mij definitief aan te melden of komt er daarna nog een mail?
Badge +3
Dat had ik vorige week ook, maar later kreeg ik nog een mail met de couponcodes.

Gebruik je Gmail? Dan staan die mails bij Reclame/Promotions als het goed is.
Reputatie 6
De rectificatiemail is maandag verstuurd, laat je het mij weten wanneer dit niet gebeurd is Annemar?
Ik heb mij vandaag (dinsdag) aangemeld. Ik gebruik geen gmail
Reputatie 6
Dan duurt het nog eventjes Annemar, je zult daar nog minimaal 1 week op moeten wachten.
Oke, ik begreep dat het in de welkomstmail zat. Dat is dus wat anders dan de (activeringsbeleid)mail die ik vandaag gehad heb. Dan wacht ik die mail af. Dank je wel.

Reageer