beantwoord

Upgrade 1e klas

• 14 februari 2018
  • 8 reacties
  • 253 Bekeken

Probeer code te verzilveren kies voor later bepalen uiterlijk 31-3-2018
Wil dat laden op ov chipkaart maar dat lukt niet!?
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 februari 2018, 15:17

Zoals ik al aangaf in mijn post kan je geen ticket laden op je OV-chipkaart zonder eerst een reisdatum op te geven. Kortom, geef je aan dat je de datum later wilt bepalen dien je ook de ontvangstwijze later te bepalen.
Bekijk origineel

8 reacties

Welkom op het Serviceforum, nsextra.

Om te kunnen laden op je OV-chipkaart dien je eerst een reisdatum op te geven. Aangezien je deze niet hebt opgegeven kan je bij leverwijze alleen 'ontvangstwijze later te bepalen' opgeven. Als het goed is selecteert het systeem deze optie ook automatisch nadat je bij de datum 'later bepalen' hebt geselecteerd.
Dat gaat dus niet!
Ik wil geen exacte datum kiezen, maar later bepalen! Dus zonder datum laden op persoonlijke ov-chipkaart! Maar dat vinkje werkt dan niet!
Zoals ik al aangaf in mijn post kan je geen ticket laden op je OV-chipkaart zonder eerst een reisdatum op te geven. Kortom, geef je aan dat je de datum later wilt bepalen dien je ook de ontvangstwijze later te bepalen.
Badge +3
Lijkt me logisch dat zoiets niet lukt want hoe kan je kaart anders weten op welke datum het gebruikt moet worden?

Of bedoel je klaarzetten als bestelling (zoals bij keuzedagen) waarna het de eerste keer na het ophalen gebruikt wordt?

Dat kan helaas niet bij dit soort tickets, omdat er ook de mogelijkheid is om ze te printen of als mobiel ticket in de app te laden.

Je zult een datum moeten kiezen, maar dat kan natuurlijk ook vlak voordat je ermee gaat reizen.
Ja dat bedoelde ik!
En ik wist niet als ik voor later bepalen zou kiezen, dat ik ' m daarna ook nog op mijn kaart kon laden! Dacht dat het dan als e-ticket moest!
Maar het is nu duidelijk!
Badge +3
Oké dan zijn we er uit. Gewoon niet 'verzilveren' dus totdat je weet wanneer je het gaat gebruiken óf zowel reisdatum en ontvangstwijze later bepalen invullen, maar dat doe je inderdaad tijdens het verzilveren dus komt goed. De couponcode is gewoon geldig tot 31-3-2018.

Overigens weet ik niet 100% zeker (ik ga hem zelf pas misschien op 23-2 gebruiken) of deze actie wel op een ov-chipkaart geladen kan worden of sowieso een e-ticket is dus printen of in de app als mobiel ticket), maar dat merk je vanzelf na het kiezen van je reisdatum.
Ik weet zeker dat je de upgrade 1e klas op je ov-chipkaart kunt laden!
Reputatie 4
Badge
Oké dan zijn we er uit. Gewoon niet 'verzilveren' dus totdat je weet wanneer je het gaat gebruiken óf zowel reisdatum en ontvangstwijze later bepalen invullen, maar dat doe je inderdaad tijdens het verzilveren dus komt goed. De couponcode is gewoon geldig tot 31-3-2018.

Pas op. Je moet de couponcodes die je hebt ontvangen uiterlijk 28-02 verzilveren. Bij dat verzilveren kun je aangeven dat je de reisdatum en ontvangstwijze later wilt bepalen en dat kan dan bij een deel van de ontvangers van deze aanbieding tot uiterlijk 31-03 via de persoonlijke pagina.

Reageer