beantwoord

upgrade 1e klas bij dagkaart voordeeluren

• 4 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 329 Bekeken

Ik wil morgen een aangeschafte dagkaart voordeeluren uit de actie gebruiken, mag ik daarmee upgraden naar 1e klas?
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 augustus 2016, 21:58

Het is niet mogelijk de Dagkaart Voordeeluren te upgraden naar de eerste klas. In het bijzonder kan dit niet met de Upgrade naar de 1e klas van NS Extra, want dat is ook een actie en twee acties mogen niet gecombineerd worden, aldus dit bericht van een moderator.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Het is niet mogelijk de Dagkaart Voordeeluren te upgraden naar de eerste klas. In het bijzonder kan dit niet met de Upgrade naar de 1e klas van NS Extra, want dat is ook een actie en twee acties mogen niet gecombineerd worden, aldus dit bericht van een moderator.
Reputatie 2
Je moet in het bezit zijn van een geldig vervoersbewijs:
De Upgrade is maandag t/m vrijdag geldig na 9.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag, voor treinreizen met NS in Nederland en in combinatie met een geldig 2e klas vervoerbewijs. U kunt t/m 30 september 2016 gebruik maken van de Upgrade, daarna is hij niet meer geldig.
Staat niks dat het geen aktiekaartje mag zijn
Jammer dat het aanbod voor de upgrade slechts voor één persoon is en dan ook nog op een specifieke datum. Daar kan ik dus niks mee.
Je moet in het bezit zijn van een geldig vervoersbewijs:
De Upgrade is maandag t/m vrijdag geldig na 9.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag, voor treinreizen met NS in Nederland en in combinatie met een geldig 2e klas vervoerbewijs. U kunt t/m 30 september 2016 gebruik maken van de Upgrade, daarna is hij niet meer geldig.
Staat niks dat het geen aktiekaartje mag zijn

Klopt, hier wacht ik nog op aanvullende informatie van NS.
Welkom op het NS Serviceforum, Erzebet.

Zie NS Extra: een cadeautje! voor alle voorwaarden. Hieronder alvast het antwoord op je vraag.

Mag ik de Upgrade 1e klas gebruiken in combinatie met een andere actie, zoals de dagkaart van € 12,50?
Nee, dat mag niet. De Upgrade 1e klas wordt gezien als een actie. Acties kunnen niet met elkaar worden gecombineerd.

Verder mag het ook dus niet gecombineerd worden met andere acties, zoals o.a. Hema/Blokker/AH/Kruidvat/Vaste Klantenacties/Spoordeelwinkel.

cees de vink, spijtig dat je hier niets mee kan. De Upgrade is inderdaad voor 1 persoon en je kan over een reisdatum nadenken tot en met 31 augustus. Mocht je het zelf om deze reden niet kunnen/willen gebruiken dan mag je de upgrade ook aan iemand anders geven.
Als ik zo'n upgrade wil, dan ook graag voor mijn vrouw. Of .
.. moeten we apart gaan zitten? Tripjes hangen ook van het weer af, dus .... vaak adhoc!

Reageer