beantwoord

Upgrade 1e klas bij ns extra

Hoe verkrijg ik mijn gratis 1e klas upgrade van ns extra..
icon

Beste antwoord door Stijn NS 9 december 2017, 13:43

Goedemiddag miekescheffers en welkom op het NS Serviceforum!

Ik zie dat je drie nieuwe topics hebt geopend over dit onderwerp, waarbij je bij een daarvan een antwoord geeft op Thom zijn reactie. Je wil in dit geval een reactie plaatsen in dit topic, geen nieuwe topics openen 🙂 Om reacties te kunnen plaatsen zul je echter wel eerst het e-mail adres wat je gebruikt bij je forum account moeten verifiëren. Daar heb je een e-mail over gekregen!

Wat betreft je vraag neem ik aan dat het gaat over de 1e klas upgrade die je zou krijgen na het aanmelden voor NS Extra, correct? Nadat je je hebt aangemeld, krijg je een NS Extra welkomstmail. In die e-mail staat een couponcode die je kunt gebruiken voor de 1e klas upgrade. Er staat daar ook een instructie bij over hoe je hem gebruikt.

Ik heb de twee andere topics over dit onderwerp overigens verwijderd.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.ns.nl/producten/coupon/

Dan de code invullen. Werkt dat?
Goedemiddag miekescheffers en welkom op het NS Serviceforum!

Ik zie dat je drie nieuwe topics hebt geopend over dit onderwerp, waarbij je bij een daarvan een antwoord geeft op Thom zijn reactie. Je wil in dit geval een reactie plaatsen in dit topic, geen nieuwe topics openen 🙂 Om reacties te kunnen plaatsen zul je echter wel eerst het e-mail adres wat je gebruikt bij je forum account moeten verifiëren. Daar heb je een e-mail over gekregen!

Wat betreft je vraag neem ik aan dat het gaat over de 1e klas upgrade die je zou krijgen na het aanmelden voor NS Extra, correct? Nadat je je hebt aangemeld, krijg je een NS Extra welkomstmail. In die e-mail staat een couponcode die je kunt gebruiken voor de 1e klas upgrade. Er staat daar ook een instructie bij over hoe je hem gebruikt.

Ik heb de twee andere topics over dit onderwerp overigens verwijderd.
Stijn, ik heb wel welkomstmail gehad met een coupon waar ik een code moet invullen maar :welke code?
Mijn echtgenoot heeft geen welkomstmail ontvangen En nu?
In de welkomstmail zou onder het kopje 'Hoe ontvangt u de gratis 1e klas upgrade?' een stukje moeten staan waarin de couponcode is vermeld. Dat stukje begint met 'Ga naar www.ns.nl/couponcode en vul uw unieke couponcode **** in om de gratis 1e klas upgrade te verzilveren.' Dit stukje ontbreekt in jouw e-mail?

Heeft je echtgenoot apart NS Extra aangevraagd met zijn eigen e-mail adres?
Dat ontbreekt inderdaad.
Wij hebben hetzelfde e-mail adres!
Een e-mail adres kan helaas maar eenmalig aangemeld worden voor NS Extra. Als jullie hetzelfde e-mail adres gebruiken, zul je dus maar een enkele upgrade ontvangen.

Ik vind het vreemd dat het betreffende stukje zou ontbreken. Dit is namelijk een automatisch gegenereerde mail, die dat dus gewoon zou moeten hebben. Het staat wel enigszins onderaan de e-mail.

Klopt het echt om de mail met onderwerp 'Welkom bij NS Extra!' gaat, trouwens? Je krijgt namelijk eerst een e-mail met de vraag om de aanmelding definitief te maken. Nadat je dat hebt gedaan, krijg je een paar dagen later de welkomstmail.
Daar zal ik dan op moeten wachten en wil toch zeker voor mijn man ook de upgrade krijgen.
Badge +3
Een extra mailbox of alias (ander adres voor dezelfde mailbox) aanmaken voor je man is relatief simpel.

Kijk of informeer bij je provider (Ziggo, KPN etc.) of mail-provider (Gmail, Live, Hotmail e.d.)

Er zijn ook (gratis) services waar je tijdelijke/wegwerp e-mail adressen kunt aanmaken, die dan bijv. 30 dagen blijven bestaan. Zie o.a. https://tijdelijke-email.nl
Ik zal het gaan proberen maar vind het toch vreemd dat het niet op hetzelfde email adres kan.
Dat is om misbruik te voorkomen. Als een enkel e-mail adres meerdere keren gebruikt kan worden om je aan te melden voor NS Extra, kan een enkel persoon ook acties krijgen alsof hij/zij meerdere personen is. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
We hebben toch ieder onze eigen naam et eigen ov nummer?
We krijgen wel steeds beiden apart mail van de ns!
Je kunt een e-mail adres wel bij meerdere personen neerzetten in ons systeem, gerelateerd aan een abonnement, naam, OV-chipkaartnummer enzovoorts, waardoor je ook op naam aparte e-mails krijgt ter informatie. NS Extra wordt echter niet enkel gekoppeld op naam of OV-chipkaartnummer, maar ook op e-mail adres, om de reden die ik eerder al aangaf. Ik snap dat het voor jullie misschien niet optimaal uit komt, maar dit is hoe het NS Extra systeem werkt. Als je individueel acties wilt ontvangen, zul je voor je partner een apart e-mail adres moeten regelen.

Reageer