beantwoord

Upgrade 1e klas en keuzedag

• 4 augustus 2016
  • 19 reacties
  • 655 Bekeken

Ik wil morgen reizen op een keuzedag. Mag ik dan ook de upgrade 1e klas gebruiken?
icon

Beste antwoord door Thom 4 augustus 2016, 21:41

Met de NSExtrakaart mag het wel, met het upgradekaartje van de Spoordeelwinkel niet. Het laatste kaartje is alleen geldig in het weekend.
Bekijk origineel

19 reacties

Beste Iking,

Welkom op het NS Serviceforum. Ja, die combinatie is gewoon mogelijk. Veel reisplezier morgen.
Reputatie 7
Badge +4
Met de NSExtrakaart mag het wel, met het upgradekaartje van de Spoordeelwinkel niet. Het laatste kaartje is alleen geldig in het weekend.
Beste Iking,

Welkom op het NS Serviceforum. Ja, die combinatie is gewoon mogelijk. Veel reisplezier morgen.

Geweldig, dank je wel!
staat die upgrade gewoon voor één dag op mijn ov-chipkaart? vanaf negen uur enz....
staat die upgrade gewoon voor één dag op mijn ov-chipkaart? vanaf negen uur enz....
Ik heb een e-ticket uitgeprint, dat neem ik straks mee
Ik heb geen e-ticket gekregen
hallo
kan je de die upgrade van 1 ste klas samen met een korting kaart van blokker
Reputatie 7
Badge +4
Dat kan helaas niet, de kaart van Blokker is een actiekaartje en daar mag dit kaartje niet mee gecombineerd worden.
Ik heb geen e-ticket gekregen
wel een e-mail met cadeautje van NS Extra? Hierin staat een persoonlijke kortingscode voor de upgrade
Dat wel ik heb een datum en mijn ov-chipkaartnummer ingevoerd. Op mijn kaart was niks te zien.
Dat wel ik heb een datum en mijn ov-chipkaartnummer ingevoerd. Op mijn kaart was niks te zien.
Je hebt je ov-chipkaart niet nodig. Je klikt op de link in de mail en dan kom je op de bestelpagina van de NS. Daar vul je de ontvangen kortingscode in. Op de e-mailadres dat je opgeeft ontvang je dan een e-mail met als bijlage de upgrade. Die kun je uitprinten en meenemen samen met je ov-chipkaart
Morgen zal ik dat proberen
Eindelijk gelukt om te printen van e-ticket voor morgen
Goed om te horen, Peter!
De voordeelurenkorting is in Juli en Augustus al voor 9 uur van toepassing is dit ook van toepassing bij de upgrade van 2 naar 1?
De upgrade is doordeweeks geldig vanaf 09.00 en in het weekend de gehele dag. Er is geen uitzondering voor de maanden juli en augustus.
Reputatie 7
Badge +4
Let wel dit is niet de upgrade uit het spoordeelwekenboekje. Die geldt alleen in het weekend.
Hallo, ik heb een keer eerste klas gereisd. Het was de route woon werkverkeer.
Niet spectaculair, leuke bankjes.
Voor de rest was het uitzicht hetzelfde zelfs de wc was hetzelfde maar wel leuk een keer.
Wat leuk, Peter!

Reageer