beantwoord

Upgrade 1e klas NS extra

• 15 december 2019
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

Hallo,

Ik ben sinds een tijdje een NS extra account en toen zag ik een reclame voorbij komen voor de mogelijkheid voor een upgrade naar 1e klas. Ik reis zelf 2e klas studenten reisproduct. Ik vroeg mij af of hier voor in aanmerking kom en zo ja, hoe ik dit dan zou kunnen regelen. Misschien kom ik er wel helemaal niet in aanmerking voor maar ik vroeg het mij toch af.

Alvast bedankt voor het antwoord,

Met vriendelijke groet,

Ella

icon

Beste antwoord door Tochjo 15 december 2019, 10:53

In het verleden werd als actie een gratis upgrade naar de eerste klas voor één dag verstrekt aan reizigers die zich aanmeldden voor NS Extra. Daarnaast krijgen deelnemers aan NS Extra soms aanbiedingen per mail. Het is niet mogelijk om zo’n upgrade zelf aan te vragen.

Wel is er nu een andere actie waarmee u op twee dagen in het weekend in de eerste klas mag reizen met een geldig vervoerbewijs hebt voor de tweede klas. Een ingecheckte OV-chipkaart met studentenreisproduct geldt daarbij als een geldig vervoerbewijs. Zie www.ns.nl/upgrade voor meer informatie.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

In het verleden werd als actie een gratis upgrade naar de eerste klas voor één dag verstrekt aan reizigers die zich aanmeldden voor NS Extra. Daarnaast krijgen deelnemers aan NS Extra soms aanbiedingen per mail. Het is niet mogelijk om zo’n upgrade zelf aan te vragen.

Wel is er nu een andere actie waarmee u op twee dagen in het weekend in de eerste klas mag reizen met een geldig vervoerbewijs hebt voor de tweede klas. Een ingecheckte OV-chipkaart met studentenreisproduct geldt daarbij als een geldig vervoerbewijs. Zie www.ns.nl/upgrade voor meer informatie.

Reageer