beantwoord

Upgrade 1e klas via NS Extra

Ik kreeg vandaag de mail met upgrade eerste klas van ns extra, maar als ik op verzilveren druk krijg ik een melding dat het geen geldige code is. Ik zou morgen graag eerste klas willen reizen met deze aanbieding. Hoe kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door Thom 2 februari 2019, 00:08

Controleer of u niet een O en een 0 heeft verward, dan wel een 1 of een l. Geen spaties aan het begin en eind? Lukt dit allemaal niet, dan is Klantenservice toch de aangewezen optie, en die zijn er 24 uur per dag. 030 7515155. Zelf ben ik er altijd goed geholpen. Of het lukt, weet ik evenmin, maar niet geschoten is altijd mis.

Bekijk origineel

9 reacties

Uit ervaring kan ik je aangeven dat de Klantenservice je daar niet mee kan helpen. Kost je bijzonder veel moeite en ook al zou het probleem verholpen worden, het staat in geen verhouding tot het plezier dat je eraan zou kunnen beleven.
Mogelijk dat een moderator hier morgen een oplossing kan bieden, maar morgen ermee kunnen reizen lijkt mij onhaalbaar.
Reputatie 7
Badge +4
Controleer of u niet een O en een 0 heeft verward, dan wel een 1 of een l. Geen spaties aan het begin en eind? Lukt dit allemaal niet, dan is Klantenservice toch de aangewezen optie, en die zijn er 24 uur per dag. 030 7515155. Zelf ben ik er altijd goed geholpen. Of het lukt, weet ik evenmin, maar niet geschoten is altijd mis.
Deze "cadeaus" zou je direct vanuit de link in de email moeten kunnen verzilveren, dat lukt echter niet en de Klantenservice blijft urenlang beweren dat de codes geldig zijn en presenteert geen oplossing.
Poging via moderator lijkt mij dus zinvoller en efficienter.
Mocht @Wendypots op een andere wijze tot een oplossing komen, dan verneem ik dat graag. Hebben zelf 2 van deze onbruikbare upgrades
Uit ervaring kan ik je aangeven dat de Klantenservice je daar niet mee kan helpen. Kost je bijzonder veel moeite en ook al zou het probleem verholpen worden, het staat in geen verhouding tot het plezier dat je eraan zou kunnen beleven.
Mogelijk dat een moderator hier morgen een oplossing kan bieden, maar morgen ermee kunnen reizen lijkt mij onhaalbaar.

Dank voor de reactie.
Waar kan ik dan een moderator vinden of bereiken?
Doorgaans is een moderator hier dagelijks van 10.00u tot 22.00u aanwezig en behandelt dan de openstaande vragen. Het is dus afwachten.
Badge +3
Bel 030 751 5155

Die zijn er dag en nacht en later op de avond vaak rustig, dus snel geholpen.

In het keuzenu, kies dan 1 of gewoon 9 om iemand te spreken.
Bel 030 751 5155 (die zijn er dag en nacht en later op de avond vaak rustig).

Dat kan zeker, misschien heb je meer geluk, ben zeer benieuwd.Tijdstip zou inderdaad iets kunnen uitmaken. Heb zelf gebruik gemaakt van de chat.
Hallo Wendypots en welkom bij de NS Community.

Ik wil je in dit geval adviseren onze Klantenservice te benaderen, bij voorkeur via Sociale Media of de Live Chat. Zij kunnen met je meekijken en wellicht aangeven waardoor de code niet werkt. Eventueel kunnen ze je zelfs een nieuwe code geven. Laat je het weten als het is gelukt?
@Robert B
@Thom
Goed dat jullie gisteravond tegenwicht hebben geboden. Alhoewel sprake was van hetzelfde probleem heb ik mij te laat gerealiseerd dat de gewenste oplossingen verschillend waren. Mogelijk dat de Klantenservice wel in staat is geweest om snel een kaartje te produceren en te mailen naar TS.

@Jouke NS
Ondanks mijn expliciete verzoek om onze niet werkende codes om te ruilen heb ik toch echt 0 op het rekest gekregen. Ga het nog wel een keer proberen, ben benieuwd !

Reageer