beantwoord

upgrade 1eklas

• 19 februari 2018
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Ik ga 4 maart met mijn zus uit Leidschendam naar een verjaardag in Helmond. Ik vertrek vanuit Beverwijk.
We willen allebei gebruik maken van de upgrade naar 1e klas, zij kan deze upgrade gebruiken tot 31maart maar ik maar tot 28 februari (Valentijnsverrassing). Waarom dit verschil? Mijn kaartnummer is : 3528 0234 1833 5294
Met vriendelijke groeten,
Too Grootes
icon

Beste antwoord door Slidestops 19 februari 2018, 12:03

Er zijn 2 verschillende aanbiedingen rondgestuurd met Valentijn. Er is dus inderdaad variatie in de geldigheid.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Er zijn 2 verschillende aanbiedingen rondgestuurd met Valentijn. Er is dus inderdaad variatie in de geldigheid.
Aanbieding 1
Plan je een uitje voor Valentijnsdag met een vriend(in) of geliefde? Neem hem of haar dan extra luxe mee in de trein. Dat is ons Valentijnscadeautje voor jou als deelnemer van NS Extra. Zo kunnen jullie samen genieten van een heerlijk dagje uit.
Twee gratis upgrades naar de 1e klas
Alsjeblieft: twee upgrades om extra comfortabel in de 1e klas te reizen.

Hoe werkt het?
Je persoonlijke kortingscodes zijn 647DU4DYS7JA en Z7MR8DU7XZ8B. Deze zijn te verzilveren t/m 28 februari 2018. De upgrades zijn te gebruiken t/m 28 februari 2018. De volledige actievoorwaarden vind je hier.

Dagje Utrecht
Bijzondere winkels en musea, mooie grachten en natuurlijk de Dom. Utrecht heeft het allemaal. #nsfavourites tipt je de leukste adresjes en beste aanbiedingen. Laat je ook inspireren door de tips voor andere steden!

Heb je nog vragen?
Stel je vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55. We staan dag en nacht voor je klaar.

Ik wens je veel reisplezier!
Met vriendelijke groet,
Ron Schneider
Directeur Marketing & Sales

Aanbieding 2
Plan je een uitje voor Valentijnsdag met een vriend(in) of geliefde? Neem hem of haar dan extra luxe mee in de trein. Dat is ons Valentijnscadeautje voor jou als deelnemer van NS Extra. Zo kunnen jullie samen genieten van een heerlijk dagje uit.
Twee gratis upgrades naar de 1e klas
Alsjeblieft: twee upgrades om extra comfortabel in de 1e klas te reizen.

Hoe werkt het?
Je persoonlijke kortingscodes zijn 8VP4UCDE2S5T en 25TR6YDK34EV. Deze zijn te verzilveren t/m 28 februari 2018. De upgrades zijn te gebruiken t/m 31 maart 2018. De volledige actievoorwaarden vind je hier.

Heb je nog vragen?
Stel je vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55. We staan dag en nacht voor je klaar.

Ik wens je veel reisplezier!
Met vriendelijke groet,
Ron Schneider
Directeur Marketing & Sales

Reageer