beantwoord

upgrade 1ste klas

• 13 september 2015
  • 12 reacties
  • 361 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
bij intoetsen code is antwoord onjuist ( niet correct ) of verlopen
icon

Beste antwoord door Loes 13 september 2015, 12:02

Ik begrijp niet helemaal wat u bedoeld of waar het exact over gaat. Als het om problemen met een code zou gaan, denk ik dat het sneller is om te bellen (030-7515155) of te twitteren (NS_online). Een moderator zou ook meer info van u nodig hebben om u verder te kunnen helpen.
Bekijk origineel

12 reacties

weet heel goed hoe ik moet handelen. Alleen de NS heeft het niet op een rijtje. Maar ik stop ermee.
Weet je zeker dat je de code op de juiste pagina invoert? Dus via deze link.
Dat is dan de laatste poging. Ik blijf gewoon dan 2e klas reizen.
Dat is erg vreemd, Zondag. Er zijn problemen in onze database, en ik denk dat het hieraan ligt. Ik wil je vragen dit vanavond nogmaals te proberen!
En weer verkeerde couponcode gekregen
Klantenservice van NS . De datum klopt ook niet. Er staat tot 31 oktober kan je er gebruik van maken en ergens anders staat weer tot 31 december. Ik vind, als je dan iets extra's krijgt, omdat je 10 jaar of meer OV chip kaart gebruiker bent, dat het wel in orde moet zijn en niet, dat je een half uur aan de lijn met met de NS bent. Kost veel geld!
Wat vervelend, zondag41. Op welke website heb je het proberen in te vullen en wat heb je van onze klantenservice als advies gekregen? En heb je met de algemene klantenservice van NS gesproken of met de klantenservice van Spoordeelwinkel?
Code onjuist
Hoi Zondag41. Welke melding krijg je als je de code invult?
[wij hebben met NS meer dan half uur gebeld betreffende onze upgrade naar de 1ste klas. Het codenummer klopt niet en nu na al het gebel nog niet. Leuke traktatie van de NS.quote=Patricia Boeree]bij intoetsen code is antwoord onjuist ( niet correct ) of verlopen[/quote]
Welkom op het NS Serviceforum, Patricia. Kun je inderdaad wat meer uitleg geven? Of ben je er inmiddels uit gekomen?
Ik begrijp niet helemaal wat u bedoeld of waar het exact over gaat. Als het om problemen met een code zou gaan, denk ik dat het sneller is om te bellen (030-7515155) of te twitteren (NS_online). Een moderator zou ook meer info van u nodig hebben om u verder te kunnen helpen.

Reageer