beantwoord

Upgrade bij aanmelding ns extra

• 20 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb net de mail gekregen voor de gratis upgrade maar werkt dit ook voor je dal voordeel kaart zo ja hoe

groetjes joyce
icon

Beste antwoord door Denice NS 20 augustus 2018, 13:45

Hi Joyce. Welkom bij de Community :)

Je kan de Upgrade ook gebruiken wanneer je reist met je Dal Voordeel abonnement. De code die je hebt gekregen dien je online te verzilveren en te voorzien van een reisdatum. Op die betreffende datum check je in- en uit met je OV-chipkaart waarop je 2e klas met je Dal Voordeel reist. Op vertoon van de Upgrade (uitgeprint of geladen in de Reisplanner App) mag je 1e klas reizen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Joyce. Welkom bij de Community :)

Je kan de Upgrade ook gebruiken wanneer je reist met je Dal Voordeel abonnement. De code die je hebt gekregen dien je online te verzilveren en te voorzien van een reisdatum. Op die betreffende datum check je in- en uit met je OV-chipkaart waarop je 2e klas met je Dal Voordeel reist. Op vertoon van de Upgrade (uitgeprint of geladen in de Reisplanner App) mag je 1e klas reizen.
Oke top kan ik hem mooi gebruiken als ik naar Schiphol ga op vakantie
Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Ja, een 1e klas upgrade kan je combineren met Dal Voordeel. In de mail staat waarschijnlijk een couponcode of een blauwe knop Haal mijn ticket(s) op.

De code kan je invullen op https://www.ns.nl/producten/coupon of druk op de blauwe knop.

Vervolgens krijg je (na keuze reisdatum en je naam en geboortedatum invullen) de keuze om het ticket in de Reisplanner Xtra app te laden (mobiel ticket) en anders kan je het uitprinten (PDF bestand).

Gewooon 2e klas inchecken met je Dal Voordeel en bij controle de upgrade in de app of op papier tonen.

Reageer