beantwoord

Upgrade eerste klas met Jongerentoer

• 4 augustus 2016
  • 10 reacties
  • 305 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Morgen ben ik van plan om te reizen met de NS Jongerentoer, maar nu heb ik vandaag een upgrade naar de eerste klas gekregen. Mag ik deze twee combineren? @NS_Online op Twitter zegt van niet, maar ik zie nergens staan dat het niét mag.
icon

Beste antwoord door Slidestops 4 augustus 2016, 20:08

Als je de gratis upgrade 1e klas bedoelt van de spoordeelweken, die mag je sowieso alleen zaterdag of zondag gebruiken en niet in combinatie met actiekaartjes.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Als je de gratis upgrade 1e klas bedoelt van de spoordeelweken, die mag je sowieso alleen zaterdag of zondag gebruiken en niet in combinatie met actiekaartjes.
Reputatie 7
Badge +4
De jongerentoer is een actiekaartje. Het mag dus niet.
Als het om de upgrade van NS Extra gaat verwacht ik dat dit mag. De enige beperking die is aangegeven is de periode waarin de upgrade geldig is.
Sorry voor de onduidelijkheid. Ik bedoel de upgrade die ik van NS Extra heb gekregen.
Reputatie 7
In de voorwaarden van de jongerentour staat sowieso : Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen
In de voorwaarden van de jongerentour staat sowieso : Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen

Maar is een cadeau dat je krijgt van NS een actie/aanbieding? Ik waag het te betwijfelen, vooral om in de bewuste e-mail geen van beide woorden wordt genoemd.
Nee, de NS Extra upgrade wordt gezien als actie. Deze is daarom niet te combineren met andere actietickets zoals de jongerentoer.
Nee, de NS Extra upgrade wordt gezien als actie. Deze is daarom niet te combineren met andere actietickets zoals de jongerentoer.

Waar staat dat aangegeven?
Reputatie 7
Een gratis upgrade is niet wat je normaal kunt kopen of krijgen in de vorm van een kaart of abbonement, dus een tijdelijke actie.
Een gratis upgrade is niet wat je normaal kunt kopen of krijgen in de vorm van een kaart of abbonement, dus een tijdelijke actie.

Eerder is gemeld dat de dagkaart met daarop € 0 geen actiekaartje is, terwijl alle door jou aangedragen argumenten daarvoor eveneens opgaan.
Als NS van mening is dat deze upgrade een actie of aanbieding is, dan neem ik aan dat dat ergens zwart op wit staat.

Reageer