beantwoord

upgrade met NS extra

• 31 juli 2018
  • 8 reacties
  • 240 Bekeken

Vanmiddag heb ik me, met mijn nieuwe ov chipkaart, aangemeld voor NS extra. Ik hoopte morgen gebruik te kunnen maken van de update naar eerste klas maar ik heb tot nog toe geen mail ontvangen. Nu lees ik dat dit nog wel een aantal dagen kan duren.
Hoelang is die update naar eerste klas geldig?
icon

Beste antwoord door Ben NS 31 juli 2018, 17:58

Hi Susan,

Deze upgrade krijg je normaal gesproken binnen 4 dagen per e-mail toegestuurd. De code is dan een jaar geldig.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Hi Susan,

Deze upgrade krijg je normaal gesproken binnen 4 dagen per e-mail toegestuurd. De code is dan een jaar geldig.
dank je voor je snelle reactie!
Intussen maar een dagretour van de Spoordeelwinkel gekocht
Ik heb nog een vraag en stel deze maar gewoon in dit topic: als ik gebruik wil maken van deze upgrade, kan dit op mijn gewone voordeelurenabonnement? of moet het op een kaartje van Spoordeelwinkel? of bv van de Hema? Ik snap niet zo goed hoe het werkt.
Dat zijn meer vragen dan één geloof ik 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb nog een vraag en stel deze maar gewoon in dit topic: als ik gebruik wil maken van deze upgrade, kan dit op mijn gewone voordeelurenabonnement? of moet het op een kaartje van Spoordeelwinkel? of bv van de Hema? Ik snap niet zo goed hoe het werkt.
Dat zijn meer vragen dan één geloof ik ;)

De upgrade is alleen geldig wanneer je met je OV-chipkaart reist.
Reputatie 5
Je mag de upgrade niet met actiekaartjes zoals Spoordeelwinkel of Hema gebruiken, maar natuurlijk wel met je voordeelurenabonnement 🙂
Je mag de upgrade niet met actiekaartjes zoals Spoordeelwinkel of Hema gebruiken, maar natuurlijk wel met je voordeelurenabonnement :)

Dat is ook wat ik dacht, maar ik raakte in de war door de "uitleg". Ik verzilver dus de upgrade, vul daar de datum bij in, neem ik aan? en zet deze op mijn abonnement? (en duim dat er de betreffende dag gewoon treinen rijden 😉 )
Dank voor jullie reactie 🙂
Reputatie 5
Als ik het mij goed herinner, krijg je een e-ticket die je recht geeft om met je 2e klas ovchipkaart in de eerste klas te zitten. Maar misschien zijn er inmiddels ook andere opties, het wijst zichzelf in elk geval.
De reactie van s1mon9 klopt. Je krijgt een E-ticket welke je kunt gebruiken voor de reis. Daarnaast check je gewoon in met je OV-chipkaart.

Reageer