beantwoord

Upgrade naar 1e klas NS

• 5 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Naast de landelijke reklameactie door de brievenbus met 2 gratis Upgrades NS 1e klas en 2 gratis Meereiskaartjes, kreeg ik later ook nog een email met daarin nogmaals 1 gratis Upgrade naar NS 1e klas.
Wij reizen altijd samen ik met mijn abonnement en zij met 40% Meereiskorting of via een Gratis of Actie kaartje.
Helaas geld nu de Upgrade niet naar samen 1e klas reizen. Dat betekent dat ik er dus helaas geen gebruik van kan maken.
Verbeterpuntje bij de NS Klantenservice ?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 augustus 2016, 12:07

Goedemiddag Handgereedschap, en welkom!

De Upgrade die je gisteren hebt gehad betreft een cadeautje van NS Extra. De Upgrade is inderdaad geldig voor één persoon, en is verstuurd aan de persoon die zich voor NS Extra heeft aangemeld. Wellicht kan je echtgenote zelf een van de andere Upgrades gebruiken, of een eigen vervoerbewijs 1e klas gebruiken?
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Handgereedschap, en welkom!

De Upgrade die je gisteren hebt gehad betreft een cadeautje van NS Extra. De Upgrade is inderdaad geldig voor één persoon, en is verstuurd aan de persoon die zich voor NS Extra heeft aangemeld. Wellicht kan je echtgenote zelf een van de andere Upgrades gebruiken, of een eigen vervoerbewijs 1e klas gebruiken?
De Upgrade is inderdaad geldig voor één persoon, namelijk de persoon die zich voor NS Extra heeft aangemeld.

Volgens mij is dat niet helemaal juist en mag Handgereedschap als hij/zij zelf geen gebruik wenst te maken van deze upgrade hem ook aan iemand anders geven die dit wel wil.
Terechte nuancering, Neen. Ik zal het even aanpassen.

Reageer