beantwoord

Upgrade naar 1ste klas

• 4 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Uit de mail krijg ik de indruk dat je een bepaalde periode van de upgrade gebruik kunt maken, t/m 31 september. Als ik echter op de link in de mail klik kom ik in een scherm waar ik een bepaalde datum in moet geven, alsof het voor 1 keer is. Kunt u me dit verduidelijken?
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 augustus 2016, 20:56

De actie van NS Extra is geldig voor één dag in de periode tot en met 31 september. Voorafgaand aan de dag waarop u deze aanbieding wilt gebruiken, moet u een ticket afdrukken met daarop uw gegevens en de reisdatum.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
De actie van NS Extra is geldig voor één dag in de periode tot en met 31 september. Voorafgaand aan de dag waarop u deze aanbieding wilt gebruiken, moet u een ticket afdrukken met daarop uw gegevens en de reisdatum.
Dank je we, nu is het duidelijk.
Met vriendelijke groet, Karen de Zwart
Hoe kan ik de upgrade gebruiken met een abonnement ? Ik heb een abonnement - 40% korting - en kreeg een mail over de upgrade naar de 1ste klas, maar ik print nooit een e-ticket uit, omdat ik een abonnement heb. Kan ik de upgrade ook opladen bij de automaat op het station ?
Dominica, je dient in- en uit te checken met je OV-chipkaart (abonnement) en daarnaast print je de upgrade. Je gaat dus reizen met je OV-chipkaart én e-ticket. Zie ook: NS Extra: een cadeautje!.
Ik begrijp het dankjewel !
Reputatie 7
Badge +4

Op 31 september rijden er de hele dag geen treinen, oorzaak is onduidelijk 😉
Badge +3
Oeps. 😛

Reageer