beantwoord

Upgrade naar 1ste klas

• 17 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 220 Bekeken

Ik heb mij aangemeld voor NS Extra en heb sinds kort NS Flex. Op welke wijze kan ik nu gebruik maken van de upgrade naar de 1 ste klas. Moet ik dan iets uitprinten en meenemen voor de conducteur?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 augustus 2018, 18:01

Er volgt binnen een aantal dagen nog een mail met instructies over hoe u de upgrade naar de 1e klas kunt gebruiken.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3
Er volgt binnen een aantal dagen nog een mail met instructies over hoe u de upgrade naar de 1e klas kunt gebruiken.
Reputatie 4
Welkom bij onze community hetep1996 :)

Je krijgt binnen 3 dagen een e-mail toegestuurd met daarin een couponcode. Met de couponcode kan je een eerste klasse upgrade verzilveren.
De couponcode heb ik al. Ik vraag mij af, ben een beginnende NS reiziger, hoe ik met deze code om moet gaan. Aan de conducteur laten zien?
Badge +3
U wisselt de couponcode in op www.ns.nl/couponcode.
Ja en dan staat daar printen e-ticket, laden op OV chipkaart (ophalen bij oplaadpunt)
Ik weet dus niet wat ik moet doen. Heb hier nog nooit mee te maken gehad. Ben, zoals gezegd, een beginnende treinreiziger.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt een e-ticket afdrukken en daar mee reizen en als u een ov-chipkaart heeft, kunt u na akkoord naar een NS-automaat gaan en daar de ticket op uw kaart zetten. U kiest dan op het automaat voor 'Ophalen bestelling'.
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat ik de upgrade op het NS station op mijn NS flex kaart moet zetten.
Reputatie 7
Badge +4
De Flexkaart is nieuw en niet uitgekristalliseerd. Het functioneert nog niet volledig goed. U kunt in dat geval veiliger een e-ticket nemen. Bij de traditionele abonnementen werkt het wel.
Oké. Thanks. Zal het uitprinten en meenemen.

Reageer