beantwoord

Upgrade naar de 1e klas cadeau maar je moet het kaartje printen

• 4 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 233 Bekeken

Krijg van de ns voor 10 jaar trouwe dienst een upgrade naar 1 e klas. Maar die moet geprint worden en Ik heb geen printer. 100 jaar terug had ik er nog een. Is de NS ergens blijven steken?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 5 augustus 2016, 13:49

Hallo lucorum. Welkom op het NS Serviceforum.

In het topic NS Extra: een cadeautje! zijn alle voorwaarden te zien over deze upgrade. Zoals Neen aangeeft kan het ook op een OV-chipkaart worden geladen. Je zou deze optie moeten krijgen tijdens het verzilveren van de couponcode.
Bekijk origineel

4 reacties

Krijg van de ns voor 10 jaar trouwe dienst een upgrade naar 1 e klas. Maar die moet geprint worden en Ik heb geen printer. 100 jaar terug had ik er nog een. Is de NS ergens blijven steken?

Mag je hem niet op je ov-chipkaart laden?
Bij de gratis upgrade die ik ontving in verband met de werkzaamheden rond Schiphol mocht ik kiezen uit het printen van een e-ticket of het laden op de ov-chipkaart.
Hallo lucorum. Welkom op het NS Serviceforum.

In het topic NS Extra: een cadeautje! zijn alle voorwaarden te zien over deze upgrade. Zoals Neen aangeeft kan het ook op een OV-chipkaart worden geladen. Je zou deze optie moeten krijgen tijdens het verzilveren van de couponcode.
Merkwaardig dat er gelijktijdig drie verschillende soorten 2:1 upgrades gratis worden verspreid die blijkbaar elk hun eigen voorwaarden kennen. Werken verschillende afdelingen bij jullie volstrekt langs elkaar heen of probeert NS doelbewust om het voor reiziger, controlerend personeel en klantenservice zo verwarrend mogelijk te maken?
Ik heb het nogmaals gecontroleerd en het laden op een OV-chipkaart blijkt wel mogelijk te zijn. Ik heb mijn bovenstaande post aangepast en we zullen ook de voorwaarden aanpassen.

Reageer