beantwoord

upgrade naar de eerste klas

• 28 juni 2017
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

zucht zuch....wat jammer dat dit niet soepel verloopt maar waar ik alweer een uur mee bezig ben.
Ideetje om even te vermelden hoelang de wachttijd is aan de telefoon. Hang nu ruim 15 min aan de lijn 'al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld".te beluisteren Dat is toch niet meer van deze tijd!!!!
leuke actie de upgrade naar de 1ste klas en de code heb ik verzilvert maar ik heb geen E-ticket gekregen
Wat nu ?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 28 juni 2017, 21:50

Daar heb ik overheen gelezen. Dan is het even afwachten tot de e-mail vanzelf binnenkomt. Zoals Robert B zegt: kijk even of jouw spambox dit mailtje niet bevat. Zo niet: stuur ons morgen een reminder, kijken wij voor je.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Monique en welkom op het NS Serviceforum.

Het loopt inderdaad storm op de telefoonlijn vandaag, maar gelukkig kunnen wij je wel helpen op het forum. De actie wordt aangemaakt zodra je je aanmeldt voor NS Extra, maar de couponcode wordt pas verstuurd na ongeveer anderhalve week à twee weken. Deze komt in de vorm van een couponcode in de e-mail met daarbij een link waar je de couponcode meteen kunt verzilveren. Nog eventjes wachten dus.
Badge +3
Ehh? Ze zegt "de code heb ik verzilvert" dus die is blijkbaar ontvangen.

Monique kijk vooral ook even in de spam/junk map van je e-mail.
Reputatie 7
Daar heb ik overheen gelezen. Dan is het even afwachten tot de e-mail vanzelf binnenkomt. Zoals Robert B zegt: kijk even of jouw spambox dit mailtje niet bevat. Zo niet: stuur ons morgen een reminder, kijken wij voor je.
Er werd vermeld dat er een E-ticket uitgeprint kon worden die was verstuurd naar mijn email maar dat was niet gebeurt en uiteraard heb ik zelf de spam gecontroleerd Het is goed gekomen met het bellen naar de klantenservice wat bijna 20min. heeft geduurd. Echt handiger hoor om even te vermelden hoeveel wachtenden er nog zijn.
Dank jullie voor de reactie Thomas en Robert
Goedemorgen Thomas of collega,
Ik heb nog een vraag...
Ik heb een email gekregen van de NS dat ik twee gratis dagkaarten zou kunnen ophalen De site ziet er helemaal NS uit gericht aan NS reizigers maar ik twijfel of dit zuivere koek is. De email komt van : info@cinecdeal met de groeten van Jolanda klantenservice. Is dit jullie bekend ?
Reputatie 7
Dat is spam! Gelijk weggooien.

NS zal je altijd persoonlijk adresseren en nooit vragen om te bellen/smsen voor een win-actie. Daarbij, als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat vaak ook.

Zie ook : http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

Reageer