beantwoord

Upgrade naar eerste klas

• 26 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Begrijp ik het goed dat je alleen de gratis upgrade-coupon kunt gebruiken als je een reisdatum invult? Ik wil in september wel gebruik gaan maken van de upgrade, maar weet nog niet precies op welke datum.
Als ik de coupon wil verzilveren moet ik een datum invoeren. Is er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 augustus 2016, 20:23

De "oplossing" is dat u in augustus nog een datum prikt voor uw reis in september, want als u de couponcode niet in augustus verzilvert, kunt u hem niet meer gebruiken. Dat dit een onhandige voorwaarde is, is al vaker gemeld op dit forum, maar dat verandert deze situatie helaas niet.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
De "oplossing" is dat u in augustus nog een datum prikt voor uw reis in september, want als u de couponcode niet in augustus verzilvert, kunt u hem niet meer gebruiken. Dat dit een onhandige voorwaarde is, is al vaker gemeld op dit forum, maar dat verandert deze situatie helaas niet.
De upgrade kun je gebruiken met een geldig 2e klas vervoersbewijs. Daar wordt zeker niet onder verstaan een AHdagkaart? Juist voor lange afstanden wil je gebruiken van een upgrade , niet voor een kort ritje.
Badge +3
Inderdaad mag de upgrade niet gebruikt worden met een dagkaart van Albert Heijn. De gratis Upgrade naar de 1e klas wordt net als de dagkaart van Albert Heijn gezien als een actie en twee acties mogen niet gecombineerd worden. Zie dit topic voor meer informatie over wat wel en niet is toegestaan bij de Upgrade die als cadeau in het kader van NS Extra per mail is verstuurd.
Zelfs mijn betaalde upgrades kan ik niet gebruiken omdat NS vlak daarna een actie organiseerde.
Die koop ik dus niet meer.

Reageer