Hoe nu verder?
Bij voorbaat dank.
G.J.de Groot E-mail adres: verwijderd door moderator
Beste antwoord door Thom
U kunt beter uw persoonlijke gegevens even weghalen, zeker uw emailadres. Niet iedereen heeft goede bedoelingen. Er staat rechtsboven een pennetje, daarmee kunt u de tekst aanpassen. Om de paar uur komt een moderator langs, die passen het veelal ook aan.
Het is een gevalletje Klantenservice.
De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.
Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel
Het is een gevalletje Klantenservice.
De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.
Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact