beantwoord

Upgrade van tweede klaase naar eerste klasse

• 10 september 2015
  • 3 reacties
  • 891 Bekeken

• Intercity
  • 28 reacties
Ik heb een mail gekregen dat je gratis een upgrate kon doen van tweede klasse naar eerste klasse.
Dit heb ik ingevoerd en heb nu een code gekregen, waar ik de upgrade mee kan verzilveren.
En wat moet ik nu doen?
Kan ik gewoon mijn mail laten zien met de code als ik op ov chip reis, of moet ik een e-ticket kopen?
Krijg ik met mijn e-ticket wel 40% korting (ik heb een voordeeluren abbonnement.
Groetjes Mom
icon

Beste antwoord door Inge NS 10 september 2015, 16:17

Welkom op het forum mom! Doel je op deze actie voor vaste klanten? In dat geval ontvang je na je bestelling in de Spoordeelwinkel een e-mail met daarin de couponcode. Deze kun je hier verzilveren op datum: vul bij ‘kortingscode invoeren’ de couponcode in en klik op ‘activeren’. Nadat je alle gegevens hebt ingevuld kun je de upgrade naar de 1e klas printen als e-ticket. Je kunt vervolgen gewoon met je 2e klas Voordeelurenabonnement inchecken en in de 1e klas plaatsnemen. Vergeet het e-ticket met de upgrade niet mee te nemen in de trein.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum mom! Doel je op deze actie voor vaste klanten? In dat geval ontvang je na je bestelling in de Spoordeelwinkel een e-mail met daarin de couponcode. Deze kun je hier verzilveren op datum: vul bij ‘kortingscode invoeren’ de couponcode in en klik op ‘activeren’. Nadat je alle gegevens hebt ingevuld kun je de upgrade naar de 1e klas printen als e-ticket. Je kunt vervolgen gewoon met je 2e klas Voordeelurenabonnement inchecken en in de 1e klas plaatsnemen. Vergeet het e-ticket met de upgrade niet mee te nemen in de trein.
Heel erg bedankt voor de snelle reactie.
Het is me nu helemaal duidelijk.

Fijne avond Mom
Goed om te lezen en een fijne avond nog! 🙂

Reageer