beantwoord

Upgrades 1e klas en andere NS Extra acties

  • 24 november 2018
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste allen,

Meerdere van mijn vrienden hebben de afgelopen dag(en) upgrades voor 1e klas en meereiskorting ontvangen per post. Ik heb deze niet ontvangen. Ik sta wel volledig aangemeld voor NS Extra en heb een NS-abonnement.

Ook heb ik geen upgrade 1e klas ontvangen na mijn aanmelding voor NS Extra (dat is enkele maanden geleden).

Heb ik het verkeerd begrepen? Ik dacht dat er een gratis upgrade 1e klas zou zijn, en tevens dat deze extra acties via post ook bij NS Extra hoorden. Ik heb tevens aangegeven dat de NS mij per post mag benaderen.

Alvast bedankt,
Martijn
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 november 2018, 10:47

Na uw aanmelding bij NS Extra zou u binnen enkele weken per mail informatie moeten hebben ontvangen over hoe u eenmalig eerste klas kunt reizen. Als u deze mail niet hebt ontvangen, raad ik u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om te vragen waar het misgegaan is. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

De actie per post die uw vrienden ontvangen hebben, staat los van NS Extra. NS bezorgt meerdere keren per jaar de zogeheten Treinpakkers huis aan huis in geselecteerde postcodegebieden. Als u ze niet hebt ontvangen, dan zit uw adres deze keer wellicht niet in de selectie, of u hebt een nee/nee-sticker op uw brievenbus. Op deze pagina vindt u meer informatie over de Treinpakkers en kunt u een boekje met kortingsbonnen nabestellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Na uw aanmelding bij NS Extra zou u binnen enkele weken per mail informatie moeten hebben ontvangen over hoe u eenmalig eerste klas kunt reizen. Als u deze mail niet hebt ontvangen, raad ik u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om te vragen waar het misgegaan is. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

De actie per post die uw vrienden ontvangen hebben, staat los van NS Extra. NS bezorgt meerdere keren per jaar de zogeheten Treinpakkers huis aan huis in geselecteerde postcodegebieden. Als u ze niet hebt ontvangen, dan zit uw adres deze keer wellicht niet in de selectie, of u hebt een nee/nee-sticker op uw brievenbus. Op deze pagina vindt u meer informatie over de Treinpakkers en kunt u een boekje met kortingsbonnen nabestellen.
Na uw aanmelding bij NS Extra zou u binnen enkele weken per mail informatie moeten hebben ontvangen over hoe u eenmalig eerste klas kunt reizen. Als u deze mail niet hebt ontvangen, raad ik u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om te vragen waar het misgegaan is. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

De actie per post die uw vrienden ontvangen hebben, staat los van NS Extra. NS bezorgt meerdere keren per jaar de zogeheten Treinpakkers huis aan huis in geselecteerde postcodegebieden. Als u ze niet hebt ontvangen, dan zit uw adres deze keer wellicht niet in de selectie, of u hebt een nee/nee-sticker op uw brievenbus. Op deze pagina vindt u meer informatie over de Treinpakkers en kunt u een boekje met kortingsbonnen nabestellen.

Ik begrijp het volledig nu, heel erg dankuwel voor uw reactie!

Reageer