beantwoord

Valentijnsactie: mail met link naar kaartje niet ontvangen

• 9 February 2018
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb vandaag 2x de 1e klas upgrade aangevraagd, maar van één kaartje de mail niet ontvangen waarmee ik het kaartje kan ophalen (ik had nl. nog geen datum ingevuld). Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 10 February 2018, 10:22

Welkom op het Forum, NicolevB.

Heb je de mail inmiddels al ontvangen? Zo niet, dan wil ik je adviseren even contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter of Live Chat. Één van mijn collega's kan de mail dan alsnog naar je toesturen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
De actie is maximaal 1 persoon per meereiskaart.
https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/meereis-nsextra-mrt-15011804?utm_medium=email&utm_source=ns&utm_campaign=nsextraconsumenten-valentijnmeereis-022018-jij-inspiratie-3103&TRNSC=1763410&TRNSP=&C_CODE=C62408&Type=com
Het gaat hier niet om de meereiskaart maar over de upgrade en dat zijn er 2
Ja, dat klopt wat MvanGelder zegt. Ik heb van één upgrade/kortingscode de mail niet ontvangen. Helaas ben ik vergeten een print en kopie van de link van die internetpagina te maken waar het ik kaartje kon ophalen. Dus mijn vraag is hoe ik nu aan de link kom. Ik kan met de kortingscode nl. niet nog een keer bestellen. Dan zegt het systeem dat hij al gebruikt is (en dat is natuurlijk ook zo). Met de tweede kortingscode is alles goed gegaan.
Welkom op het Forum, NicolevB.

Heb je de mail inmiddels al ontvangen? Zo niet, dan wil ik je adviseren even contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter of Live Chat. Één van mijn collega's kan de mail dan alsnog naar je toesturen.

Reageer