beantwoord

valentines voordeel

• 14 februari 2017
  • 7 reacties
  • 165 Bekeken

Leuk om zo'n update naar eerste klas te ontvangen als je al jaren eerste klas reist. Welk voordeel hebben wij nu????????
icon

Beste antwoord door Thomas NS 16 februari 2017, 21:52

Hallo Grond08 en welkom op het NS Serviceforum.

Oprechte excuses dat ik zo laat bij jouw vraag terecht kom. Normaal gesproken zo je met een 1ste klasse abonnement geen upgradekaartjes moeten krijgen, maar ik begrijp dat dit alsnog gebeurd is? Heb je je aangemeld bij NS Extra met dit 1ste klasse abonnement (met die OVchipkaart) of heb je wellicht je aangemeld met een 2de klasse abonnement? Ik hoor het graag van je.
Bekijk origineel

7 reacties

Als je 1e klas abonnementhouder bent, krijg je zelfs een Meereiskaart cadeau waarmee je iemand kan meenemen.
dat had ik ook toen ik nog tweede klas reisde. Is dat dan niet meer zo? Ik heb al een abonnement vanaf 2005 /2006.
Het is (weer) een beetje onduidelijk, maar volgens mij mag je iemand geheel gratis meenemen.
Niet alleen zonder toeslag in de eerste klas, maar geheel gratis dus.
Daar weet ik niets van! Ik heb gewoon 6 dagen vrij reizen per jaar en een dag extra die het gehele jaar telt, net zoals bij tweede klas.
Reputatie 7

Oprechte excuses dat ik zo laat bij jouw vraag terecht kom. Normaal gesproken zo je met een 1ste klasse abonnement geen upgradekaartjes moeten krijgen, maar ik begrijp dat dit alsnog gebeurd is? Heb je je aangemeld bij NS Extra met dit 1ste klasse abonnement (met die OVchipkaart) of heb je wellicht je aangemeld met een 2de klasse abonnement? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Badge +4
Heeft u misschien een op de tweedeklas ingesteld abonnement met eerste klas keuzedagen?

Oprechte excuses dat ik zo laat bij jouw vraag terecht kom. Normaal gesproken zo je met een 1ste klasse abonnement geen upgradekaartjes moeten krijgen, maar ik begrijp dat dit alsnog gebeurd is? Heb je je aangemeld bij NS Extra met dit 1ste klasse abonnement (met die OVchipkaart) of heb je wellicht je aangemeld
met een 2de klasse abonnement? Ik hoor het graag van je.

Dat weet ik niet. Wat is NS extra? En ik heb al heel lang eerste klas, dus ik kan me niet voorstellen, dat het onbekend is voor NS. Eigenlijk is het niet zo belangrijk. Door min leeftijd (77) ben ik niet zo erg op de hoogte van bv. de berichtgeving waarin ik nu schrijf. Dus, laten we het maar verder vergeten. Dank voor Uw moeite.

Reageer