beantwoord

Vaste klanten voordeel

• 25 september 2018
  • 10 reacties
  • 268 Bekeken

Brief ontvangen. Gereisd tijdens actieperiode maar tot op heden nog steeds geen couponcode t.b.v. 1 gratis weekend dagkaart mogen ontvangen per e-mail.
Graag een reactie.
Bvd
Mvg
Sylvia
icon

Beste antwoord door Miriam NS 26 september 2018, 11:47

Hallo ssterwoert, welkom op onze Community!

Het duurt vaak even voordat je de code ontvangt en deze ontvang je ook pas nadat de periode is verlopen. Wanneer heb je de brief ontvangen? En wat was de actieperiode waarin je diende te reizen?
Bekijk origineel

10 reacties

Hallo ssterwoert, welkom op onze Community!

Het duurt vaak even voordat je de code ontvangt en deze ontvang je ook pas nadat de periode is verlopen. Wanneer heb je de brief ontvangen? En wat was de actieperiode waarin je diende te reizen?
Beste Miriam,
Dank voor je reactie. De brief was gedateerd 1 augustus jl. en de actieperiode is 2 maanden, dus tot 1 oktober a.s. Ik begrijp dat ik dus pas na 1 oktober a.s. een vouchercode kan verwachten?
Mvg
S.S. Terwoert
Reputatie 5
Dat klopt helemaal! Dit is nog even afwachten dus.
Prima, wacht het af.
Bedankt.
Mvg
Het is inmiddels november en nog geen voucher ontvangen hoor.
Wat jammer om te lezen dat je de code nog niet ontvangen hebt, ssterwoert. Ik kijk graag even met je mee. Wil je me een privébericht sturen met je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer en geboortedatum? Je kunt me een bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan te klikken op 'Stuur bericht'.
Zes dagen geleden een privebericht gestuurd en nog steeds geen antwoord..
Is er nog iemand die kan reageren? Ik heb n.b. op jullie verzoek een week geleden een privebericht geplaatst.
Actie dateert n.b. van aug/sept. We zitten inmiddels in november en nog niets ontvangen. Erg teleurstellend...
Hoi ssterwoert,

Excuses voor de latere reactie en bedankt voor je geduld! Omdat we als moderators wisselende diensten hebben, ligt de reactietijd een stuk lager dan op onze andere kanalen. Ik heb je inmiddels een code gestuurd via een privébericht. Veel reisplezier!
Beste Iris,
Inmiddels code ontvangen.
Bedankt voor je hulp.
Mvg
Sylvia

Reageer