beantwoord

Vergeten uit te checken

• 19 november 2016
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste lezer,

Ik kreeg een email dat ik 11 november ben vergeten uit te checken en er daardoor instaptarief van mijn saldo is afgeschreven.
Bij het invullen van de restitutie krijg ik iedere keer dit antwoord: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.

Ik kan mij herinneren dat ik een fout kreeg toen ik op utrecht centraal wilde uitchecken. Niet voldoende saldo geloof ik(terwijl ik wel gewoon kon inchecken in roermond). Daarna ben ik meteen naar de automaat gegaan om mijn kaart op te waarderen en hier zag ik dat er al een bedrag van mijn saldo was afgeschreven en dat ik in het rood stond. Na het opwaarderen kon ik ook niet meer uitchecken.

Is er nu ook nog een instaptarief afgeschreven of het ik toch alleen de normale prijs roermond-utrecht centraal Dal betaald?

Mvg,

Bob Stigter
icon

Beste antwoord door Iris NS 19 november 2016, 17:31

Welkom op het NS Serviceforum, Bob 🙂 Vervelend om te lezen dat deze service niet goed gaat. Heb je een MijnNS account? Dan kun je bij je reishistorie checken wat er is gebeurd. Je kunt het ook laten nakijken en eventueel restitutie kunnen aanvragen via onze klantenservice. Telefonisch en via Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, Bob 🙂 Vervelend om te lezen dat deze service niet goed gaat. Heb je een MijnNS account? Dan kun je bij je reishistorie checken wat er is gebeurd. Je kunt het ook laten nakijken en eventueel restitutie kunnen aanvragen via onze klantenservice. Telefonisch en via Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer