vergeten uit te checken: correctie m.i. onjuist

• 5 November 2016
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Ik heb per abuis in Dordrecht ingecheckt bij NS in plaats van bij Arriva. Daarna bij alsnog bij Arriva.
Via NS extra kon ik dit corrigeren door Gorinchem als aankomstplaats op te geven.
Maar NS rijdt niet op dit traject, dus behoor ik alles (10 euro) terug te krijgen.

3 reacties

Hallo ajgorlee, welkom op het NS Serviceforum,

Je kan het beste contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen herstellen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Indien je het liever bij het forum wil houden mag je mij ook een priv├ębericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, IBAN rekeningnummer en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Ik heb niets meer van ajgorlee vernomen. Ik hoop dat het gelukt is met het indienen van een claim.
DIt is inmiddels opgelost.

Reageer