beantwoord

vergeten uit te checken melding

  • 16 december 2015
  • 2 reacties
  • 339 Bekeken

Ik kreeg vandaag een mail dat ik vergeten was uit te checken. Geweldige service! Als ik echter het webformulier invul met de gegevens uit de mail krijg ik een melding dat de reis en/of het kaartnummer onbekend is... wat nu?
icon

Beste antwoord door Merel NS 10 februari 2016, 16:53

Deze case is inmiddels opgelost: het check-out signaal bleek vertraagd, waardoor de notificatie ten onrechte werd verstuurd 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Everlasting,

Dat is gek, want je bent toch aangemeld met dit kaartnummer voor NS Extra toch?
Kan jij mij je kaartnummer (en je e-mail) in een priv├ębericht opsturen dan kan ik kijken wat er aan de hand is!

Groetjes, Merel
Deze case is inmiddels opgelost: het check-out signaal bleek vertraagd, waardoor de notificatie ten onrechte werd verstuurd 🙂

Reageer