beantwoord

Vergoeding bij "vergeten" uit te checken bij OVkaartverlies in de trein

• 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Hallo,

Vorige week heb ik mijn OV-kaart verloren in de trein (kwam er achter toen ik op het perron wilde uitchecken...). Ik heb mijn oude kaart inmiddels als verloren opgegeven en een nieuwe gekregen. Maar op mijn vorige kaart ben ik nu dus niet uitgecheckt. Kreeg vanochtend een bericht van NS extra dat ik vergeten ben uit te checken, maar als ik op de link klik om de vergoeding aan te vragen, krijg ik dus de melding dat de kaart niet meer actief is...

Wat nu!?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 8 maart 2017, 12:20

Welkom op het NS Serviceforum maha33. Wat een vervelende situatie, maar niet onomkeerbaar. Dit vraagt om een maatwerkoplossing. Je kan onze klantenservice even bellen op telefoonnummer 030 751 51 55, maar ik kan me voorstellen dat je online wil blijven. Via Twitter (DM) en Facebook (Messenger) helpen we je ook graag. Op de contactpagina vind je tevens een optie voor Live Chat.

Ik verwacht dat je via onze klantenservice het instaptarief teruggestort krijgt. Laat je de uitkomt hier even weten?
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum maha33. Wat een vervelende situatie, maar niet onomkeerbaar. Dit vraagt om een maatwerkoplossing. Je kan onze klantenservice even bellen op telefoonnummer 030 751 51 55, maar ik kan me voorstellen dat je online wil blijven. Via Twitter (DM) en Facebook (Messenger) helpen we je ook graag. Op de contactpagina vind je tevens een optie voor Live Chat.

Ik verwacht dat je via onze klantenservice het instaptarief teruggestort krijgt. Laat je de uitkomt hier even weten?

Reageer