beantwoord

Verjaardags korting code

• 21 december 2018
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Mijn verjaardags kortings code werkt niet.
Wil meereisretour bestellen van €7.50 ofzo en wil mijn verjaardags kortings code gebuiken. Dus 5 euro korting.
icon

Beste antwoord door Iris NS 22 december 2018, 13:45

Welkom bij onze NS Community, Nitram76 :)

Nog van harte gefeliciteerd! Deze kortingscode werkt inderdaad niet als je hem voor de Meereisretour wilt toepassen. Dit komt omdat de kortingscode alleen geldig is op alle uitjes van de Spoordeelwinkel, die je hier vindt.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij onze NS Community, Nitram76 :)

Nog van harte gefeliciteerd! Deze kortingscode werkt inderdaad niet als je hem voor de Meereisretour wilt toepassen. Dit komt omdat de kortingscode alleen geldig is op alle uitjes van de Spoordeelwinkel, die je hier vindt.

Vandaag kreeg ik een korting’s code voor mijn verjaardag. Hartelijk dank daarvoor maar ik heb een dal vrij abonnement dus alle aanbiedingen in de spoor deel winkel zijn voor mij duurder dan een los toegangskaartje, ook met de korting. 
Een stedentrip met korting kost nu 14 euro maar als ik al gratis reis wordt het een duur broodje bij Bakker Bart. Misschien leuk idee om abonnementhouders een ander voordeel te geven?

Goedemiddag Jan7331. Deze specifieke actie is een algemeen aanbod, wat aangeboden wordt los van het hebben van een abonnement of niet. Het is natuurlijk jammer dat je minder gebruik kan maken van dit aanbod door je abonnement, maar dit is iets wat we niet zullen aanpassen gebaseerd op het reisproduct. Voor abonnementhouders zijn er echter andere acties waar je mogelijk wel wat aan hebt. Ook kun je gebruik maken van de NS Extra dienst.

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag kreeg ik een korting’s code voor mijn verjaardag. Hartelijk dank daarvoor maar ik heb een dal vrij abonnement dus alle aanbiedingen in de spoor deel winkel zijn voor mij duurder dan een los toegangskaartje, ook met de korting. 
Een stedentrip met korting kost nu 14 euro maar als ik al gratis reis wordt het een duur broodje bij Bakker Bart. Misschien leuk idee om abonnementhouders een ander voordeel te geven?

Gefeliciteerd! Misschien kun je iemand anders blij maken met de korting?

Reageer