beantwoord

verkeerde checkout aangegeven

• 30 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Ik kreeg een email dat ik vergeten was om uit te checken en geld kan terug vragen.
Ik ging van S'Hertogenbosch naar Boxmeer, maar vanaf Nijmegen heb je Veolia als vervoerder. Ik had aangegeven dat ik naar Boxmeer ging, maar je moet waarschijnlijk Nijmegen aangeven omdat je in Nijmegen moet uitchecken bij NS en inchecken bij Veolia.
Dus nu krijg ik Inplaats van 5,10€ maar 2,49 terug! Het was mij allemaal wat onduidelijk wat ik precies moest invullen totdat ik naar mijn ov app ging maar toen had ik het al ingevuld en verstuurd. Kan dit niet meer veranderd worden? Het moet toch duidelijk zijn dat er tussen Boxmeer en Nijmegen helemaal geen NS treinen rijden en dus die gegevens niet kloppen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 30 oktober 2016, 16:59

Hallo ShanPinkin en welkom op het Serviceforum.

Vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan met uitchecken. Als ik het goed begrijp heb je dus vergeten uit te checken in Nijmegen? Wat heb je precies verzonden? Als je even contact opneemt met onze klantenservice dan kunnen zij verder voor je nagaan wat er precies mis is gegaan. Het snelst gaat dit via Facebook, Twitter of telefonisch via 030 - 751 51 55. Je kunt ook contact met ons opnemen via de Live Chat, zij staan morgen om 08.00 uur weer voor je klaar.

EDIT: Er is inmiddels contact geweest met de klantenservice en ook het overige bedrag is teruggestort.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo ShanPinkin en welkom op het Serviceforum.
Vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan met uitchecken. Als ik het goed begrijp heb je dus vergeten uit te checken in Nijmegen? Wat heb je precies verzonden? Als je even contact opneemt met onze klantenservice dan kunnen zij verder voor je nagaan wat er precies mis is gegaan. Het snelst gaat dit via Facebook, Twitter of telefonisch via 030 - 751 51 55. Je kunt ook contact met ons opnemen via de Live Chat, zij staan morgen om 08.00 uur weer voor je klaar.

EDIT: Er is inmiddels contact geweest met de klantenservice en ook het overige bedrag is teruggestort.

Reageer