Verrassende aanbieding

• 24 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Reputatie 1
Met grote ogen las ik meermaals het mailtje met de juichende aanbieding vandaag:

"Met een Dagretour Voordeeluren kunt u reizen na 9 uur en in het weekend de hele dag. Gebruik de unieke kortingscodes voor de 2e klas à € 15 per stuk. Of kortingscodes voor de 1e klas à € 20 per stuk. Reist u liever alleen? Dan verzilvert u gewoon één Dagretour."

Werkelijk gedacht dat de genoemde prijs voor 2 personen zou zijn, maar nee hoor: het is per persoon.
Beste NS, daar heeft iemand met een dalurenkaart niets aan. De maximale prijs voor een retour met 40% korting komt neer op 15,20. Ik mag aannemen dat u registreert aan wie u dergelijke mails stuurt?
Ik ben al veeeeeele jaren vaste klant, een échte korting zou hartelijk welkom zijn maar deze aanbieding is kennelijk bedoeld voor mensen zonder kortingskaart. Zeer teleurstellend!

5 reacties

Ik snap je niet helemaal. Wat bedoel je precies dat de maximale prijs voor een retour met 40% korting 15,20 euro is? Spijtig dat je het vermoeden hebt dat deze aanbieding niet rendabel genoeg is.
Die maximale 15,20 euro bij 40% korting geldt voor een enkele reis, denk dat daar de verwarring over is.
Reputatie 1
Ah ja sorry dat klopt, 15,20 is voor enkele reis. Maar evengoed moet je ver reizen wil je er gunstig uitspringen met 15 euro. En dan retour, zo'n lange reis maak je meestal niet op 1 dag.
Reputatie 5
Aan wie is deze aanbieding precies gestuurd? Want ik heb hem niet ontvangen, kan dat met mijn nieuwe NS Flex abonnement te maken hebben?
Reputatie 7
Badge +3
Aan wie is deze aanbieding precies gestuurd? Want ik heb hem niet ontvangen, kan dat met mijn nieuwe NS Flex abonnement te maken hebben?
De aanbieding wordt gestuurd aan mensen die zich hebben aangemeld bij NS Extra

Reageer