Verrassing!

Als het goed is krijg je, als NS Extra deelnemer, vandaag een mailtje waarin we aangeven dat we blij zijn met je als klant! Daarom krijg je van ons een kleine attentie. Wat vind je van deze email? Welke attentie heb je gekregen, en vind je de attentie leuk? Tips of feedback horen we graag!

28 reacties

Reputatie 3
Ik heb een cadeaubon van 15 euro voor bol.com ontvangen. Toch een leuke korting bij een bedrijf waar je altijd wel iets dat je nog nodig hebt kunt vinden.

Alleen dat ik bedankt word voor meer dan 10 jaar 1e klas reizen klopt niet helemaal, ik heb mijn abonnement nog maar iets meer dan 2 jaar.
Bedankt voor de upgrade naar de eerste klas. Blij mee.
Hoi Dennis, wat fijn dat je blij bent met onze attentie. Je staat wel al 10 jaar bij ons in het bestand (misschien op een ander abonnement?), vandaar deze verwijzing. Hopelijk heb je veel plezier van de bol.com bon!
Reputatie 3
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ik al 10 jaar bij jullie bekend ben: mijn eerste abonnement (studenten-ov) kreeg ik in oktober 2006. Misschien ooit eens een actie waarbij een mailadres doorgegeven moest worden, dat zou nog kunnen. Maar goed, ik ben in elk geval blij met de bon dus mij hoor je er verder niet over 😃
Ben natuurlijk blij met elk extraatje/cadeautje, maar stuur me dan een bos bloemen als je me wilt bedanken.
Hier schiet ik niet veel mee op!
Als deelnemer van NS Extra kreeg ik een e-mailtje met een "Upgrade naar de 1e klas cadeau". Leuk gebaar van de NS. Maar dat gaat niet zomaar.
Ik dacht: ik haal de kortingscoupon vast op, zodat ik die in mijn tas heb als ik de coupon wil gaan gebruiken (op een dag dat de trein uitpuilt). Wat een ongelofelijk ingewikkeld stappenplan is dat. Zie hieronder. Bij stap 7 ontving ik een mailtje met een couponcode. Had die niet meteen in het eerste mailtje kunnen staan????

1 - naar www.ns.nl/upgradensextra
2 - aantal upgrades 1e klas kiezen (1 dus)
3 - klik op In winkelwagen
4 - klik op Bestellen (volgens de gebruiksaanwijzing moet je eerst gegevens invullen, maar dat komt pas bij een volgend scherm)
5 - naam en e-mailadres invullen
6 - de toegezonden code van 11 letters en cijfers kopiëren/plakken, waarna het te betalen bedrag van 10 euro naar 0 euro zakt.

7 - ik ontvang een mailtje met een ticketcouponcode. (Deze code had ik eigenlijk in dat eerste mailtje al willen hebben. Wat een gedoe!)
8 - klik op de couponcode in het mailtje: ik beland op https://www.ns.nl/producten/coupon
9 - dáár pas blijkt dat ik de couponcode kan verzilveren als al weet op welke datum ik eersteklas ga reizen. Dit bleek niet uit een van de voorgaande stappen en stond ook niet in de mailtjes van stap 1 en stap 7.

Nou ja, ik heb de couponcode van stap 7 alvast. Ik bewaar hem nog even totdat ik weet wanneer ik eersteklas ga reizen.
Wat een verrassing: een cadeau, omdat mijn vrouw en ik al jaren een voordeelurenabonnement hebben. Mijn vrouw een paar jaar langer dan ik, omdat ik, toen ik nog werkte, over een lease-auto beschikte en dus geen abonnement nodig had. Nu heb ik een kortingsbon van € 3,50 voor een tijdschrift ontvangen en mijn vrouw een upgrade naar de eerste klas. Maar wij reizen gewoonlijk samen. Dat wordt dus een gezellige reis :?
Ook ik heb de cadeaubon voor de AKO gekregen, gelukkig ben ik niet janjan en mag ik wel gratis naar de AKO. 😉
Eigenlijk geen idee of die wel in Hilversum aanwezig is, maar ik zal eens gaan kijken.

Bedankt!
Ik kreeg de cadeaubon voor bol.com. Heb meteen een mooi boek besteld. Leuk!
Reputatie 4
dennistd schreef:

Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ik al 10 jaar bij jullie bekend ben: mijn eerste abonnement (studenten-ov) kreeg ik in oktober 2006. Misschien ooit eens een actie waarbij een mailadres doorgegeven moest worden, dat zou nog kunnen. Maar goed, ik ben in elk geval blij met de bon dus mij hoor je er verder niet over :D

Ik ben sinds 18 jaar NS reiziger, maar moet het met een tijdschriftenbon van €3,50 toen. Wel is het de eerste keer OOIT dat de NS zegt blij te zijn dat ik al geruime tijd abonnementhouder bij en de eerste keer OOIT dat ik een attentie van de NS krijg: dus dat is al een hele prestatie (waarvoor dank). Ik zal morgen iets leuks uitzoeken en lezen in de lange rit rit naar huis.
Leuk. Ik reis al vanaf 1980 veel met de trein. Heb daarvoor nog nooit een kado van de NS gehad. Pech.
Leuke actie! Hartelijk dank! Ik kreeg een gratis 1e klas upgrade. Sinds 1987 (sinds mijn 10e) heb ik altijd een NS-abonnement gehad in enigerlei vorm, dus ik kan het zeker waarderen.
Je zou mij er echt heel blij mee maken 🙂
@marv87

Geef ze brood en spelen:) iedereen blij:)

Yeeah!!!! toch....
Reputatie 4
marv87 schreef:

Ook ik heb de cadeaubon voor de AKO gekregen, gelukkig ben ik niet janjan en mag ik wel gratis naar de AKO. 😉
Eigenlijk geen idee of die wel in Hilversum aanwezig is, maar ik zal eens gaan kijken.

Daar zeg je een eens wat, volgens mij zit er op het station een Bruna en geen Ako :S Dat wordt dus niks lezen op de lange rit naar huis... :8
@Niek2

In mijn geval.... Kan ik nog net niet even eenmalig voordelig naar de AKO..

Maarja, heb aan deze actie niet meegedaan, dus van dit "voordeeltje" heb ik helaas geen gebruik kunnen maken... na 25 jaar.:(
Reputatie 1
Ik heb een upgrade aangeboden gekregen naar 1e klasse,natuurlijk erg blij mee. Kan alleen niet op de pagina komen met vragen daarover??
Heb de code binnen, als ik die invoer moet ik dan al gelijk een datum invoeren dat ik hem ga gebruiken,of is het gewoon een eticket wat ik kan gebruiken wanneer ik hem nodig heb??

Gr.Marieke
Hoi Marieke, de pagina is: www.ns.nl/upgradensextra
Hier kan je de kortingscode inwisselen voor een couponcode, en met deze laatste couponcode kan je vandaag of later de eerste klas reis plannen. Je moet het e-ticket wel op datum stellen.
Hopelijk is het zo duidelijker 🙂 Groeten, Merel
Reputatie 1
Is zeker duidelijk,bedankt voor je antwoord!

Gr.Marieke
Beste Ossekop44, excuses dit is een fout in de selectie. Ik heb een privé bericht gestuurd om het op te lossen!
Late reactie maar ook ik heb een AKO bon gekregen, helaas op mijn eigen station geen AKO, maar wel op een aantal andere stations waar ik regelmatig over moet stappen. Enige probleem: ik ben zelden in de buurt van een printer, zou de streepjescode ook vanaf mijn telefoon te scannen zijn?
Hoi Bramb1, helaas is dat niet mogelijk aangezien de scan automaten van de AKO daar (nog) niet voor gemaakt zijn. Hopelijk in de toekomst wel!
Ik ben mijn mailtje kwijt, hij is echt helemaal weg. Kan ik hem opnieuw krijgen?
Dag eerste klas reizen gekregen, maar dan moet je wel een E ticket kopen! Proberen ze (NS) iedereen aan de chip te krijgen moet je weer ingewikkeld gaan doen met een a4tje dat ook nog eens 0.0. flexibel is.
Ik laat dit voorbij gaan omdat waarschijnlijk de samenreiskorting hiermee vervalt (???).

WAAROM MOET HET NOU ZO INGEWIKKELD!? Ik dacht ik tik die code in en een datum, en op die dag is mijn OV chipkaart een dag eerste klas....maar nee.... pffff
Hoi Bob, we zouden het je zelf ook liever wat makkelijker maken, maar hebben helaas te maken met een hoop systemen die niet zo goed op elkaar aansluiten. Jammer dat je er zo van ontstemd bent, het is immers gewoon een cadeautje van ons voor jou omdat we blij met je zijn als klant. Verder, kan je alsnog gebruik maken van samenreiskorting want het enige wat er nodig is om van deze upgrade gebruik te maken is: een geldig 2e klas vervoersbewijs.

Reageer