beantwoord

voordeelkaartjes zonder vaste datum bestellen?

• 1 november 2018
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

G.H.,Gaarne willen wij gebruik maken van de aanbieding 4x dagretour voordeeluren. Kunnen besteld worden tot 15 november en reizen tot 31 december. Maar wij hebben echter nog geen reisdatum. Is het mogelijk deze op een later tijdstip vast te stellen maar nu de kaartjes al te kopen?
Vriendelijke groet Marijke Duijnhouwer-Moens, **** [verwijderd door Moderator]
icon

Beste antwoord door MoDe 1 november 2018, 13:51

Bij de actie van NS extra moeten bij gebruik van de code(s) gegevens, reisbestemming en reisdatum direct ingevuld worden. Als je nog niet weet wanneer en waarheen je gaat reizen, kun je het beste nog even wachten met bestellen.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag moens10 en welkom bij de NS Community!

Bij sommige actietickets is dit mogelijk, maar ik durf zo snel niet te zeggen of dat ook het geval is bij de actie waar jullie gebruik van willen maken. Zou je kunnen aangeven hoe je deze aanbieding precies hebt gekregen, of waar je hem kan bestellen?

Ik heb wat gegevens uit je bericht verwijderd overigens, gezien dit een openbare community is.
Reputatie 7
Badge +2
Bij de actie van NS extra moeten bij gebruik van de code(s) gegevens, reisbestemming en reisdatum direct ingevuld worden. Als je nog niet weet wanneer en waarheen je gaat reizen, kun je het beste nog even wachten met bestellen.
Reputatie 5
Dus het zijn geen vouchers die je later kunt invullen zoals bij seizoensretoer?
Badge +3
Ik vind het ook een beetje vaag.
  1. Vul de kortingscode in en de prijs verandert automatisch. Deze kortingscode vind je in de NS Extra e-mail die je ontvangen hebt.
  2. Rond je bestelling af door te betalen met iDEAL.
  3. Nadat je hebt betaald, kun je je e-ticket direct downloaden en uitprinten op je persoonlijke pagina.
  4. Ook ontvang je van ons een bevestigingsmail met een verwijzing naar je persoonlijke pagina, zodat je je e-ticket ook op een later moment kunt downloaden en printen.
Dit suggereert inderdaad dat je tot 15 november kunt bestellen, maar meteen een reisdatum moet kiezen (tot 31 december). Na 15 november wordt https://www.ns.nl/producten/s/270918001 (en het broertje/zusje voor 1e klas) dus uit de lucht gehaald?

Nogal ongebruikelijke gang van zaken.
Reputatie 7
Badge +2
Dus het zijn geen vouchers die je later kunt invullen zoals bij seizoensretoer?

Nee, voor zover ik uit andere topics heb kunnen lezen niet. Zie voor meer info: https://community.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-in-oktober-ga-naar-jouw-favoriete-stad-52361
Reputatie 5
Dus je moet voor half november je reizen al vast leggen? Wat klantonvriendelijk...........

Reageer