beantwoord

Waarom kan NS Business Card houder niet aanmelden voor NS Extra ?

  • 8 februari 2017
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Antwoord is niet "omdat je een mailadres moet hebben". Dat is een technische kwestie. Ik wil graag weten op basis van welke overweging een businesscardhouder uitgesloten is van deelname.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 februari 2017, 17:14

Hallo Beeveebee en welkom op het NS Serviceforum,

Ik kan geen antwoord geven op je vraag waarom dit niet kan maar wel dat we bekijken op welke manier we Business Card houders ook NS Extra kunnen aanbieden. Het is nog niet zeker of wij dit kunnen aanbieden. Hopelijk zal er snel meer duidelijkheid hier over komen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Beeveebee en welkom op het NS Serviceforum,

Ik kan geen antwoord geven op je vraag waarom dit niet kan maar wel dat we bekijken op welke manier we Business Card houders ook NS Extra kunnen aanbieden. Het is nog niet zeker of wij dit kunnen aanbieden. Hopelijk zal er snel meer duidelijkheid hier over komen.

Reageer