beantwoord

Waarom mail met o.a. afgelegde km niet naar alle NS Extra deelnemers gestuurd?

Reputatie 7
Badge +3
  • Super user
  • 9124 reacties
Waarom worden de mails met dit soort info niet naar alle deelnemers van NS Extra gestuurd maar alleen naar degene die zich het afgelopen jaar in de actieperiode hebben aangemeld?

Beetje jammer dat dit verschil gemaakt wordt 🙄

icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 mei 2018, 14:12

Ik heb me aangemeld voor NS Extra half juni 2017, heb de e-mail met reisgegevens echt net 10 minuten geleden binnen gekregen. Volgens interne informatie over deze actie zou het naar alle NS Extra leden gestuurd moeten worden, maar blijkbaar kan het dus iets vertraagd zijn. Als je hem nog niet hebt gekregen vermoed ik dat je hem nog krijgt. Waarom er op Twitter is aangegeven dat het niet voor iedereen is durf ik niet te zeggen, ik ben momenteel aan het navragen waar die informatie vandaan komt.
Bekijk origineel

12 reacties

Vreemd, voor zover ik kan vinden zou deze informatiemail naar alle NS Extra gebruikers verstuurd moeten zijn. Ik heb er zelf echter ook niets over gekregen! Ik ga er even achteraan, je hoort nog van mij.
Reputatie 7
Badge +3
Dank je Stijn.

Volgens de Twitter dakjes krijg je dit alleen wanneer je je in de actieperiode hebt aangemeld.
Ik ben al aangemeld sinds de proefperiode in 2015.

Ik heb me aangemeld voor NS Extra half juni 2017, heb de e-mail met reisgegevens echt net 10 minuten geleden binnen gekregen. Volgens interne informatie over deze actie zou het naar alle NS Extra leden gestuurd moeten worden, maar blijkbaar kan het dus iets vertraagd zijn. Als je hem nog niet hebt gekregen vermoed ik dat je hem nog krijgt. Waarom er op Twitter is aangegeven dat het niet voor iedereen is durf ik niet te zeggen, ik ben momenteel aan het navragen waar die informatie vandaan komt.
Reputatie 7
Badge +3
Dank je Stijn,

De antwoorden op Twitter vond ik ook een beetje verwonderlijk.
Ik wacht nog even af, meld mij wel weer wanneer ik het ook ontvangen heb (of juist niet).

En hoeveel km heb je al afgelegd?
488 km maar, ik reis niet zo heel vaak met de trein 😛
Reputatie 4
Die mail is overigens op een telefoon niet goed te lezen. Het deel met de statistieken scrollt, terwijl tijdens het scrollen van die statistieken ook de mail zelf scrollt, maar die maillengte is korter dan het statistieken deel, waardoor je dus de helft van de statistieken niet naar toe kan scrollen. Alleen door een beetje heel gek heen en weer scrollen lukt het om alsnog met veel moeite bij de rest van de statistieken te komen.
Reputatie 7
Badge +3
Hier is de mail nu ook binnen.
13408 km

Alleen klopt het aantal uur gereisd volgens mij niet.
Badge +3
Had hem om 14:18 binnen... Haha, Je reist heel wat af met NS Extra!

Nou, dat valt wel mee, 868 km en 10 uur... Leve de actiekaartjes!
Reputatie 7
Badge +4
Bij mij waren de wekelijkse ritjes naar België ook niet meegerekend, want Dalvrij is dan alleen een bewijsstuk waar ik niet mee incheck. Je reist dan met een e-ticket. Ondanks dat kwam ik toch wel bepaald iets hoger uit, Robert. ;-)

Wel gek, er stond niet in hoeveel uitstoot ik had bespaard, dat stond hierboven wel, maar dan per trein.....
Volgens mij heeft iedereen hier zo ondertussen de e-mail ontvangen, er zat dus uiteindelijk simpelweg wat vertraging in voor sommigen. Tevens heb ik ook een reactie gekregen op mijn navraag. De enige uitzondering op het krijgen van deze e-mails is wanneer reizigers minder dan 3 maanden pas gebruik maken van NS Extra. Iedereen die NS Extra langer dan dat heeft, zal dus de mail hebben gekregen. 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Dank je Stijn.
Ik vond het antwoord op Twitter al enigszins vreemd. Als men daar had iets had gemeld dat de mail misschien later nog zou komen of dan men het niet wist en zou navragen dan had dat al heel anders geweest. Ik vraag me af waar die info vandaan kwam.
Badge +3
Wellicht zijn de mails verstuurd op alfabet, en had ik (B) hem dus wat eerder dan jij (R) 🤔

Reageer