beantwoord

Waarom ontvang ik geen NS Extra aanbiedingen meer sinds ik overgestapt ben naar NS Flex in juli?

Reputatie 2
  • Reisleider*
  • 76 reacties
Ik ben eind juli overgestapt op NS Flex en sindsdien heb ik geen NS Extra aanbiedingen meer ontvangen. De laatste aanbieding die ik kreeg was een zomerdeal in juli.

In MijnNS staat NS Extra wel aan, dus daar ligt het iig niet aan.

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en hoe ik wel weer aanbiedingen ontvang?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 november 2018, 10:46

Hoi ERL,

Het kan kloppen dat je soms een aantal acties achter elkaar ontvangt en er soms een tijd tussen zit. De deelnemers die mee kunnen doen aan acties worden inderdaad op bepaalde producten/gegevens geselecteerd.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Dit lijkt me in ieder gevalniet direct iets met je overstap naar flex te maken te hebben. Ik heb een traject vrij abonnement en heb ook al een tijd niets gehoord. Zelfs nietvan acties als degene waarover Sivan schreef op https://community.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-in-oktober-ga-naar-jouw-favoriete-stad-52361, terwijl daar zelfs expliciet stond dat het om "alle ns extra deelnemers" zou gaan.
Hoi ERL,

Het kan kloppen dat je soms een aantal acties achter elkaar ontvangt en er soms een tijd tussen zit. De deelnemers die mee kunnen doen aan acties worden inderdaad op bepaalde producten/gegevens geselecteerd.
Reputatie 4
Ik heb hetzelfde, maar NS liet weten dat dit komt omdat niet alle acties naar iedereen wordt gestuurd (zelf heb ik hier ook enige twijfels over trouwens).

Reageer