beantwoord

Waarom verstuurt NS Extra e-mails met links die niet werken?

  • 8 juni 2018
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vanochtend stuurde NS Extra een e-mail met daarin een link naar deze community.

Wanneer je echter een vraag wilt stellen aan de NS Community, krijg je een foutmelding.


van: NS Extra
Antwoorden op:nsonline@ezine.ns.nl
datum: 8 juni 2018 om 11:00
onderwerp: Nog geen 16 jaar? Maar wél de check-out alert service van NS Extra!


https://community.ns.nl/

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 juni 2018, 15:52

De link in de mail is juist; de foutmelding komt doordat er een probleem is met het certificaat voor deze website. Dat wist je al, want je hebt er zelf een topic over gemaakt. Zodra dat probleem is opgelost, zal de link correct functioneren.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
De link in de mail is juist; de foutmelding komt doordat er een probleem is met het certificaat voor deze website. Dat wist je al, want je hebt er zelf een topic over gemaakt. Zodra dat probleem is opgelost, zal de link correct functioneren.
Zodra dat probleem is opgelost, zal de link correct functioneren.
Waarom kon de NS niet wachten met het versturen van de e-mail,
totdat dit probleem met de website is opgelost?
In dit geval staan deze twee dingen los van elkaar Michiel. Hoewel we proberen zaken altijd op elkaar af te stemmen lukt dat niet altijd. We gaan ervan uit dat vandaag of morgen de storing met het bereiken van de community is opgelost. Daarmee is dit probleem dan ook de wereld uit.
Is het bij de afdeling communicatie bekend dat het forum vrijwel onbereikbaar is?

Reageer