beantwoord

Wanneer komt de NS XTRA app voor Windows/Microsoft Smartphone?

• 15 maart 2019
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Microsoft denkt erover om Windows 10 gratis te gaan verstrekken. Zelf heb ik een Microsoft 950 XL smartphone, met een uitstekende 20 mp camera, echter nog steeds niet met een NS XTRA app, terwijl Stocard zijn app regelmatig voor de Windows Smartphones ververst, lees update, laat NS zijn Windows blijkbaar echt in de steek! Ik hoop dat ze haar leven betert. J.de Haan
icon

Beste antwoord door Staanplaats 15 maart 2019, 10:52

Stocard kende ik niet en heb ik even opgezocht. Op hun website lees ik dat zij hun app ook niet meer uitbrengen voor Windows phones:

Stocard is currently available for iOS and Android devices.

We're afraid, since the user uptake for Stocard on Windows phones hasn't been significantly increasing, we have decided to discontinue our service for the Stocard Windows app and will provide no further updates.

Hetzelfde gaat op voor NS en andere partijen. Als er al een app voor Windows was, wordt de ondersteuning stopgezet. Een nieuwe app uitbrengen voor Windows gaat niemand nog doen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Windows gaat in het najaar 2019 stoppen met ondersteuning van windows op smartphones. Zelf heb ik ook een Windowstelefoon en gebruik al een tijdje naar tevredenheid de treinplannerapp voor windows.
Stocard is/wordt nog steeds geupdate drie dagen geleden nog voor Windows/Microsoft smartphones.
Goedemorgen JdeHaanhvsasn, welkom bij de Community! Goed dat je ons hebt gevonden.

Zo te zien heb je van onze users Thom en Staanplaats een juist antwoord gekregen.
Het is niet het antwoord waarop je had gehoopt, maar helaas kan ik hierin verder niets voor je betekenen.
Reputatie 2
Stocard kende ik niet en heb ik even opgezocht. Op hun website lees ik dat zij hun app ook niet meer uitbrengen voor Windows phones:

Stocard is currently available for iOS and Android devices.

We're afraid, since the user uptake for Stocard on Windows phones hasn't been significantly increasing, we have decided to discontinue our service for the Stocard Windows app and will provide no further updates.

Hetzelfde gaat op voor NS en andere partijen. Als er al een app voor Windows was, wordt de ondersteuning stopgezet. Een nieuwe app uitbrengen voor Windows gaat niemand nog doen.
Reputatie 7
Badge +4
Het is hier meegedeeld dat de Windowsphone niet ondersteund wordt, en ook niet gaat worden. Te weinig gebruikers. Een workaround is het gebruik maken van de browser op uw smartphone.

Reageer