beantwoord

Wanneer mail herstel bij vergeten uitcheck?

• 19 november 2015
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hoi!

Precies 2 weken geleden, en dus 10 werkdagen, ben ik vergeten uit te checken. Ik ben aangemeld bij NS Extra, en ik verwachtte dus een mail te krijgen hoe ik dit kon herstellen. Ik heb hier in het forum gelezen dat het 3 tot 8 werkdagen kan duren voor je die mail krijgt. Nu is mijn vraag: moet ik nog even afwachten of hij toch nog komt, of moet ik actie gaan ondernemen?

groeten
icon

Beste antwoord door Brian NS 26 november 2015, 11:22

Ik heb je reisgegevens even bekeken. En ik zie dat je eerst hebt uitgecheckt, en toen later wel goed bent ingecheckt. Deze reis heb je later ook weer uitgecheckt. Omdat het eerst ging om uitchecken en je later wel een juiste reis hebt gemaakt, ontvang je geen email. Dit kun je wel laten rechtzetten bij de klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Elb,

Welkom op het NS Serviceforum. Het duurt inderdaad maximaal 3 tot 8 werkdagen voordat je een mail krijgt over je vergeten check uit. Die zou je dus al ontvangen moeten hebben. Ik zou graag even met je meekijken om te zien waarom jij de mail niet hebt ontvangen. Zou je mij je OV-chipkaartnummer en adresgegevens kunnen sturen? Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Hoi Brian, ik heb je vrijdag een priv├ębericht gestuurd. Ik zie uit naar je reactie!
Alvast bedankt!
Ik heb je reisgegevens even bekeken. En ik zie dat je eerst hebt uitgecheckt, en toen later wel goed bent ingecheckt. Deze reis heb je later ook weer uitgecheckt. Omdat het eerst ging om uitchecken en je later wel een juiste reis hebt gemaakt, ontvang je geen email. Dit kun je wel laten rechtzetten bij de klantenservice.

Reageer