Begin april kreeg ik een brief (per post) van jullie waarin stond dat ik een 'op een weekenddag naar keuze geheel gratis met de trein' mag als ik binnen vandaag (dagtekening 7 april) en twee maanden een reis zou maken. Inmiddels heb ik 2 reizen gemaakt (18 april en 6 mei) en heb nog altijd geen couponcode mogen ontvangen. Wanneer of hoe kan ik mijn e-ticket voor deze gratis reis ontvangen?
Ik kijk uit naar uw reactie.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van de campagnemanager en heb ik LK84 blij kunnen maken met een weekenddagkaart!
Heb je nou ook zo'n probleem? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Ze kunnen verstuurde mails even nalezen en desgewenst actie ondernemen.
Bekijk origineel
Heb je nou ook zo'n probleem? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Ze kunnen verstuurde mails even nalezen en desgewenst actie ondernemen.