beantwoord

Wanneer of hoe krijg ik mijn gratis treinkaartje?

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste meneer, mevrouw,

Begin april kreeg ik een brief (per post) van jullie waarin stond dat ik een 'op een weekenddag naar keuze geheel gratis met de trein' mag als ik binnen vandaag (dagtekening 7 april) en twee maanden een reis zou maken. Inmiddels heb ik 2 reizen gemaakt (18 april en 6 mei) en heb nog altijd geen couponcode mogen ontvangen. Wanneer of hoe kan ik mijn e-ticket voor deze gratis reis ontvangen?

Ik kijk uit naar uw reactie.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 mei 2017, 12:50

Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van de campagnemanager en heb ik LK84 blij kunnen maken met een weekenddagkaart!

Heb je nou ook zo'n probleem? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Ze kunnen verstuurde mails even nalezen en desgewenst actie ondernemen.

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum LK84. Ik durf niet 1,2,3 antwoord op je vraag te geven. Ik kan deze actie ook niet terugvinden. Graag zou ik dus even in jouw gegevens willen duiken; wellicht kan ik de brief dan ook terugvinden. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum en ov-chipkaartnummer.
Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van de campagnemanager en heb ik LK84 blij kunnen maken met een weekenddagkaart!

Heb je nou ook zo'n probleem? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Ze kunnen verstuurde mails even nalezen en desgewenst actie ondernemen.

Reageer