beantwoord

Weekend Dagkaart t/m woensdag geldig?

• 19 september 2016
  • 6 reacties
  • 206 Bekeken

"Let op, u kunt tot en met woensdag 30 november 2016 gebruik maken van de Weekend Dagkaart", schrijft NS mij. Mooie aanbieding, maar wel verwarrend. Mag ik dus met die Weekend Dagkaart nog op stap op woensdag 30 november? Of is de laatste dag waarop ik hem kan gebruiken toch gewoon zondag 25 november?
icon

Beste antwoord door Slidestops 19 september 2016, 14:14

Deze exclusieve NS Extra aanbieding is te bestellen t/m 30 september. De gekochte kaarten zijn te besteden op een dag in het weekend t/m zondag 27 november. Als weekend geldt: van vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur.

Te gebruiken t/m 27 november dus.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Deze exclusieve NS Extra aanbieding is te bestellen t/m 30 september. De gekochte kaarten zijn te besteden op een dag in het weekend t/m zondag 27 november. Als weekend geldt: van vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur.

Te gebruiken t/m 27 november dus.
Zondag 27 inderdaad, niet 25. Maar waarom dan in het bericht niet gewoon zondag 27 november als einddatum noemen in plaats van een dag waarop niet gereisd mag worden? Dat laatste is niet handig. Je loopt dan toch onnodig het risico om iemand die niet goed leest teleur te stellen.
Reputatie 7
Zondag 27 inderdaad, niet 25. Maar waarom dan in het bericht niet gewoon zondag 27 november als einddatum noemen in plaats van een dag waarop niet gereisd mag worden? Dat laatste is niet handig. Je loopt dan toch onnodig het risico om iemand die niet goed leest teleur te stellen.
Goede vraag, is voor mij ook een raadsel, waarschijnlijk is er bedacht dat de actie tot "Eind november" geldig is, de 30e is de laatste dag van november. Ik had ook liever gelijk de 27e gecommuniceerd gezien.
Dank, dan zijn we het daarover in elk geval eens!
Deze communicatie is wat onhandig. Fijn dat je dit met ons deelt en ik ga dit zeker even delen met de campagnemanager.
Ook ik had deze onduidelijkheid gesignaleerd en via het Serviceforum doorgegeven, maar ik ga niet eerst alle meldingen nalezen. Wat ik niet begrijp: welke publiciteitsmensen heeft NS voor deze aanbiedingen in dienst? (Het is niet de eerste keer, dat er onduidelijkheid bestaat in aanbiedingen van NS, of gebeurt dit bewust om klanten op het verkeerde been te zetten of wellicht om - bijv. via dit Forum - juist extra aandacht te trekken?

Reageer