Op de pagina om van klasse te wisselen zijn 3 opties aangegeven:
- Klassewissel voor onbeperkt reizen met een abonnement bv dalvrij, altijdvrij etc.
- Klassewissel met een kortingsabonnement: bv dalvoordeel
- Klassewissel zonder abonnement
Maar er is geen variant die voor de Dagkaart geldig is als je uitgaat van bovenstaande opties. Dus hoe werkt dit dan met de NS Extra Dagkaart?
En zoals in onderstaand screenshot te lezen valt is de klassewissel alleen geldig in treinen van NS. Klopt dit wel, of moet deze tekst even aangepast worden?
Beste antwoord door Chiel NS
Dag ERL, bedankt voor je scherpheid.
Ik heb het even nagezocht, mijn collega zat er hier even naast. Ik zal het in het oorspronkelijke topic ook nog aangeven.
Bij een los kaartje, die dus niet op een OV-chipkaart staat, is het niet mogelijk naderhand een upgrade te kopen. Bij sommige acties is het mogelijk om bij de aanschaf een klasse te selecteren. is dit niet mogelijk is dit ticket alleen 2e klasse te gebruiken.
Voor je antwoord op je volgende vraag: Deze tekst klopt.
Bekijk origineel
Ik heb het even nagezocht, mijn collega zat er hier even naast. Ik zal het in het oorspronkelijke topic ook nog aangeven.
Bij een los kaartje, die dus niet op een OV-chipkaart staat, is het niet mogelijk naderhand een upgrade te kopen. Bij sommige acties is het mogelijk om bij de aanschaf een klasse te selecteren. is dit niet mogelijk is dit ticket alleen 2e klasse te gebruiken.
Voor je antwoord op je volgende vraag: Deze tekst klopt.