Welkom!
We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.
Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra
We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
Bladzijde 2 / 5
O.k Bedankt
Hoi Tessa. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. Mocht je de e-mail dit weekend nog niet hebben, hoor ik dat graag.
Dag Silvan ik zou begin november een mailtje ontvangen over de teruggave van 2,50 als ik in oktober 3 keer een reis zou hebben gemaakt.
Heb echter nog niets ontvangen.
Heb echter nog niets ontvangen.
Hello, heeft dit te maken met NS Extra? Indien het gaat om een algemene NS-mailing, raad ik je aan even contact met ons op te nemen via 030-7515155.
Hoi! Ik heb al sinds 25-09 geen vragenlijsten meer ontvangen, en dat terwijl wij 'regelmatig' vragenlijsten horen te ontvangen. Kan dit kloppen of is er iets niet goed gegaan?
Indrukwekkend! Dank voor je informatie.
Hoi JerKoe! Er hebben zich maar liefst 20.000 mensen aangemeld voor NS Extra, en dat in slechts 24 uur.
Beste NS Moderators,
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen zich hebben aangemeld voor de pilot NS Extra. Is deze info openbaar?
Hartelijk dank voor reactie.
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen zich hebben aangemeld voor de pilot NS Extra. Is deze info openbaar?
Hartelijk dank voor reactie.
Je hebt al compensatie ontvangen, omdat je een fout hebt gemaakt met je Keuzedag en dan is het niet genoeg voor je?
Mijn vraag is een behoorlijke theoretische. Ik ben niet uit op 'nog meer'. Jammer van deze reaktie; de overigen brachten er begrip voor op en ikw as er mee geholpen. Hetgeen volgens mij de bedoeling van dit medium is.
@Luchmacht, ik heb je bericht aangepast. De uitleg waardeer ik, maar ik wil je vragen te letten op je toonzetting.
A
Ook als je had gereisd met je Keuzedag zou je geen gebruik kunnen maken van de actie, omdat die alleen geldig is als er in de daluren OP SALDO wordt gereisd bij NS. Dat doe je met een Keuzedag niet.
Je hebt al compensatie ontvangen, omdat je een fout hebt gemaakt met je Keuzedag en dan is het niet genoeg voor je?
Je hebt al compensatie ontvangen, omdat je een fout hebt gemaakt met je Keuzedag en dan is het niet genoeg voor je?
[quote=John de Jong]
In de voorwaarden stelt NS dat je met je abonnement moet reizen. Een dagkaart telt dus niet mee.
Deze dagkaart was in mijn bezit gekomen omdat ik een abonnement hèb...ter vervanging van een per ongeluk 'gedownloadde ' keuzedag. Ik begrijp het antwoord maar voor mij als klant is het een tikje 'vreemd', op z'n zachtst gezegd.
In de voorwaarden stelt NS dat je met je abonnement moet reizen. Een dagkaart telt dus niet mee.
Deze dagkaart was in mijn bezit gekomen omdat ik een abonnement hèb...ter vervanging van een per ongeluk 'gedownloadde ' keuzedag. Ik begrijp het antwoord maar voor mij als klant is het een tikje 'vreemd', op z'n zachtst gezegd.
Ik behoor tot de 'gelukkigen' en ontving vandaag weer een cadeautje op voorwaarde dat k wel nog 1 keertje reis, deze maand. Nu ben ik dat toevallig a.s. zondag van plan maar afgelopen woensdag heb ik ook met de NS gereisd en daarvan is geen registratie te vinden. Wel begrijpelijk omdat het hier om een vervangende 'dagkaart' ging en dus niet op mijn naam geregistreerd staat; mag ik aannemen. Waarmee ik eigenlijk alleen maar wil zeggen dat je dus wel degelijk met de NS kunt reizen als abonnee zonder dat het 'in de gaten valt".;-)
In de voorwaarden stelt NS dat je met je abonnement moet reizen. Een dagkaart telt dus niet mee.
We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
Nee, het geldt alleen voor reizen bij NS. Veolia zou dat wel leuk vinden als NS hun klanten gaat betalen, maar ik denk dat ze dat bij NS geen goed idee vinden.
ik heb me aangemeld voor NS Extra en krijg nu een aanbieding om 2,50€ terug te krijgen als ik in oktober een reis met NS maak met mijn abonnement. Geldt dat ook als ik met een andere vervoerder reis, b.v. Veolia
Ik behoor tot de 'gelukkigen' en ontving vandaag weer een cadeautje op voorwaarde dat k wel nog 1 keertje reis, deze maand. Nu ben ik dat toevallig a.s. zondag van plan maar afgelopen woensdag heb ik ook met de NS gereisd en daarvan is geen registratie te vinden. Wel begrijpelijk omdat het hier om een vervangende 'dagkaart' ging en dus niet op mijn naam geregistreerd staat; mag ik aannemen. Waarmee ik eigenlijk alleen maar wil zeggen dat je dus wel degelijk met de NS kunt reizen als abonnee zonder dat het 'in de gaten valt".;-)
@Mywings: we richten ons presentje graag op de persoon die zich heeft aangemeld voor NS Extra. Heeft jouw partner zich ook aangemeld?
@Inger2: NS Extra wordt automatisch overgezet!
@Inger2: NS Extra wordt automatisch overgezet!
Hoi! Ik ben gewisseld van ov-chipkaart nadat ik lid ben geworden van NS Extra. Mijn studenten ov is automatisch overgezet, NS Extra ook? Zo nee, hoe kan ik dit doen?
Even iets heel anders over NS extra waar ik aan mee doe. Als presentje krijg ik nu al 2x aangeboden dat ik "gratis" een ritje 1ste klas kan maken maar.....beetje karig cadeautje als je altijd met je partner reist zoals ik. Kan het niet een tikkeltje royaler en 2 mensen hiermee verblijden?
kreeg net email van ns extra. kan mijn reis gegeven sniet inzien,heb toch activeerd,dus hoop dat ik die 2,50 als nog terug krijg.want ga ik oktober paar keer weg met de trein🆒
Hoi Flupke. Zeker goede suggestie. We hebben hem eerder gehoord, en gaan hem dan ook meenemen in onze bevindingen van deze pilot!
Overigens nog bedankt dat je die datum noemt; heb nog wel ff tijd dus...
Hoi Flupke01, je kan nog tot 31 okt van je bon gebruik maken. En helaas...de scanapparaten van de AKO zijn hier niet op ingericht.
Bladzijde 2 / 5
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.