Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Ik behoor tot de 'gelukkigen' en ontving vandaag weer een cadeautje op voorwaarde dat k wel nog 1 keertje reis, deze maand. Nu ben ik dat toevallig a.s. zondag van plan maar afgelopen woensdag heb ik ook met de NS gereisd en daarvan is geen registratie te vinden. Wel begrijpelijk omdat het hier om een vervangende 'dagkaart' ging en dus niet op mijn naam geregistreerd staat; mag ik aannemen. Waarmee ik eigenlijk alleen maar wil zeggen dat je dus wel degelijk met de NS kunt reizen als abonnee zonder dat het 'in de gaten valt".;-)
ik heb me aangemeld voor NS Extra en krijg nu een aanbieding om 2,50€ terug te krijgen als ik in oktober een reis met NS maak met mijn abonnement. Geldt dat ook als ik met een andere vervoerder reis, b.v. Veolia
Reputatie 4
Badge
ik heb me aangemeld voor NS Extra en krijg nu een aanbieding om 2,50€ terug te krijgen als ik in oktober een reis met NS maak met mijn abonnement. Geldt dat ook als ik met een andere vervoerder reis, b.v. Veolia

We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
[/quote]

Nee, het geldt alleen voor reizen bij NS. Veolia zou dat wel leuk vinden als NS hun klanten gaat betalen, maar ik denk dat ze dat bij NS geen goed idee vinden.
Reputatie 4
Badge



Ik behoor tot de 'gelukkigen' en ontving vandaag weer een cadeautje op voorwaarde dat k wel nog 1 keertje reis, deze maand. Nu ben ik dat toevallig a.s. zondag van plan maar afgelopen woensdag heb ik ook met de NS gereisd en daarvan is geen registratie te vinden. Wel begrijpelijk omdat het hier om een vervangende 'dagkaart' ging en dus niet op mijn naam geregistreerd staat; mag ik aannemen. Waarmee ik eigenlijk alleen maar wil zeggen dat je dus wel degelijk met de NS kunt reizen als abonnee zonder dat het 'in de gaten valt".;-)


In de voorwaarden stelt NS dat je met je abonnement moet reizen. Een dagkaart telt dus niet mee.
Lexk, dit geldt alleen voor reizen met NS.
[quote=John de Jong]
In de voorwaarden stelt NS dat je met je abonnement moet reizen. Een dagkaart telt dus niet mee.


Deze dagkaart was in mijn bezit gekomen omdat ik een abonnement hèb...ter vervanging van een per ongeluk 'gedownloadde ' keuzedag. Ik begrijp het antwoord maar voor mij als klant is het een tikje 'vreemd', op z'n zachtst gezegd.
Ook als je had gereisd met je Keuzedag zou je geen gebruik kunnen maken van de actie, omdat die alleen geldig is als er in de daluren OP SALDO wordt gereisd bij NS. Dat doe je met een Keuzedag niet.

Je hebt al compensatie ontvangen, omdat je een fout hebt gemaakt met je Keuzedag en dan is het niet genoeg voor je?
@Luchmacht, ik heb je bericht aangepast. De uitleg waardeer ik, maar ik wil je vragen te letten op je toonzetting.
Ook als je had gereisd met je Keuzedag zou je geen gebruik kunnen maken van de actie, omdat die alleen geldig is als er in de daluren OP SALDO wordt gereisd bij NS. Dat doe je met een Keuzedag niet.

Je hebt al compensatie ontvangen, omdat je een fout hebt gemaakt met je Keuzedag en dan is het niet genoeg voor je?


Mijn vraag is een behoorlijke theoretische. Ik ben niet uit op 'nog meer'. Jammer van deze reaktie; de overigen brachten er begrip voor op en ikw as er mee geholpen. Hetgeen volgens mij de bedoeling van dit medium is.
Beste NS Moderators,

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel mensen zich hebben aangemeld voor de pilot NS Extra. Is deze info openbaar?

Hartelijk dank voor reactie.
Hoi JerKoe! Er hebben zich maar liefst 20.000 mensen aangemeld voor NS Extra, en dat in slechts 24 uur.
Indrukwekkend! Dank voor je informatie.
Dat vonden wij ook 🙂.
Hoi! Ik heb al sinds 25-09 geen vragenlijsten meer ontvangen, en dat terwijl wij 'regelmatig' vragenlijsten horen te ontvangen. Kan dit kloppen of is er iets niet goed gegaan?
Hello, heeft dit te maken met NS Extra? Indien het gaat om een algemene NS-mailing, raad ik je aan even contact met ons op te nemen via 030-7515155.
Dag Silvan ik zou begin november een mailtje ontvangen over de teruggave van 2,50 als ik in oktober 3 keer een reis zou hebben gemaakt.
Heb echter nog niets ontvangen.
Hoi Tessa. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. Mocht je de e-mail dit weekend nog niet hebben, hoor ik dat graag.
O.k Bedankt
Hoi Sivan,

Ja dit heeft te maken met NS Extra.
Hello, wil je mij een privébericht sturen? (Klik op mijn naam en Stuur bericht). Als je dan even je volledige naam, kaartnummer en mailadres geeft, kijk ik even voor je mee.

Wat voor vragenlijsten kreeg je voorheen?
Dag Silvan je verzocht me contact op te nemen als ik na het weekend nog geen mail ontving over de teruggave van 2,50 als geste voor het 3x reizen in oktober. Ik ontving geen mail, vraag me af of ik 3x een retour reis zou moeten hebben gemaakt. Hoewel dit me niet waarschijnlijk lijkt. Heb wel inmiddels een nieuwe vragenlijst ontvangen en ingevuld 🙂 Groet Tessa
Tessa, ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privébericht sturen met daarin je naam en kaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.
Tessa, we hebben jou gevraagd om 3 ritten te maken in de maand oktober. We kijken hierbij uitsluiten naar het aantal ritten in de daluren (is ook zo gecommuniceerd in de e-mails). Jij hebt twee ritten gemaakt in de spits, en daarom heb je de beloning niet ontvangen.
O.k dat is duidelijk bedankt voor de info Sivan.. groet Tessa
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.



Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?



Ik krijg net het bericht dat NS Extra gestopt wordt. Nou prima, dus! Als beloning krijg ik een kop koffie met een brownie (Jak!) aangeboden bij de Bijenkorf en vijf Euro korting op een bezoekje aan het Foam!
Fijn! Zou ik zeggen als ik uit Nieuwe Pekela of Schinnen kom. Hoi een dagje Amsterdam! Jottem!
Maar ik woon al in Amsterdam, ik haat de Bijenkorf; die richten zich meer op Chinezen en Gooise kak! Bovendien heb ik al een museumjaarkaart dus Foam kom ik zo wie zo al gratis binnen? Ik neem aan, weet zeker, dat er nog een groot aantal Amsterdammers op deze manier reageren zullen. Nu zit ik echt niet op een van jullie cadeautjes te wachten hoor! Maar houd er dan in het vervolg wel rekening mee dat jullie Vorstelijke Beloning wel heel errug schraal over komt bij een hoop mensen. Biedt dan een extra dagje gratis reizen aan of zo! Maar het mag vooral niks kosten begrijp ik. Toch met vriendelijke groet! In afwachting van jullie (ongetwijfeld door een computer geschreven standaard) antwoord. L Maenen

Reageer