Welkom!
We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.
Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra
We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
Bladzijde 3 / 5
Zie dat ik nog net gebruik kan maken van een kortingsactie bij Ako op het station. Maar moet ik nu echt die hele (printonvriendelijke) bon uitprinten om daar gebruik van te kunnen maken? Kan ik niet gewoon die mail op mijn gsm laten scannen bij de Ako?
Dat is niet handig inderdaad, Odile! Wil je een printscreen sturen van de foutmelding, inclusief de link die je hebt ontvangen? Ik los het graag voor je op. Je kunt dit sturen naar forum@ns.nl.
Ik heb me aangemeld voor Extra Service en krijg nu een leuke aanbieding: Alstublieft, een upgrade naar de 1e klas cadeau van NS Extra. Mooi, dus ik wil me aanmelden. Ik moet dan de verstrekte kortingscode invoeren. Gemakkelijk...knippen en plakken, dan kan er niets mis gaan. Maar helaas. ik blijf een foutmelding krijgen. Voel me zo toch een beetje gelokt met een kat in de zak....
Leuk om horen, Marv! Wij waarderen het altijd als onze reizigers zo proactief mee willen denken én doen. Mocht er inderdaad nog iets nodig zijn, dan zal ik je dat zeker laten weten 🙂.
Dag Sivan,
Dank voor je reactie. Ik zie de bevestiging van de gecorrigeerde check-out al in de mail.
Geen probleem hoor dat het nu even mis gaat, ik meld me altijd aan voor dit soort projecten, juist om te kijken hoe het gaat en wat er allemaal gebeurt.
Mochten je collega's van NS-Extra iets vinden en willen dat ik het opnieuw probeer, dan moet je het maar laten weten dan vergeet ik nog wel een keertje uit te checken :)
Groet
Dank voor je reactie. Ik zie de bevestiging van de gecorrigeerde check-out al in de mail.
Geen probleem hoor dat het nu even mis gaat, ik meld me altijd aan voor dit soort projecten, juist om te kijken hoe het gaat en wat er allemaal gebeurt.
Mochten je collega's van NS-Extra iets vinden en willen dat ik het opnieuw probeer, dan moet je het maar laten weten dan vergeet ik nog wel een keertje uit te checken :)
Groet
Goedemorgen Marv. Ik heb de bijlagen voor je verwijderd.
De gemiste check-uit zie ik inmiddels ook staan. Het Traject Vrij zou gewoon moeten werken bij NS Extra. Dat betekent dat jij wel degelijk een bericht had moeten krijgen. Ik heb jouw gegevens doorgegeven aan de collega's die over NS Extra gaan, om dit uit te zoeken. Voor nu zal ik handmatig deze vergeten check-uit voor je corrigeren. Excuses!
De gemiste check-uit zie ik inmiddels ook staan. Het Traject Vrij zou gewoon moeten werken bij NS Extra. Dat betekent dat jij wel degelijk een bericht had moeten krijgen. Ik heb jouw gegevens doorgegeven aan de collega's die over NS Extra gaan, om dit uit te zoeken. Voor nu zal ik handmatig deze vergeten check-uit voor je corrigeren. Excuses!
Dag Sivan,
het was op 25 augustus (rond 8.01) in Amsterdam. Traject Hilversum - Amsterdam. Zie ook bijgevoegde schermprint.
Misschien komt het omdat ik traject vrij heb? Ik las laatst op het forum dat dat niet kom met NS Extra, maar op de pagina van NS Extra zelf staat daar niets over. Er staat dat je een consumenten abonnement moet hebben en dat heb ik.
edit: kan iemand van de NS even de schermprint met ov-chipkaartnummer verwijderen. Dat mag ik zelf (ondanks dat ik binnen één uur zit) blijkbaar niet.
het was op 25 augustus (rond 8.01) in Amsterdam. Traject Hilversum - Amsterdam. Zie ook bijgevoegde schermprint.
Misschien komt het omdat ik traject vrij heb? Ik las laatst op het forum dat dat niet kom met NS Extra, maar op de pagina van NS Extra zelf staat daar niets over. Er staat dat je een consumenten abonnement moet hebben en dat heb ik.
edit: kan iemand van de NS even de schermprint met ov-chipkaartnummer verwijderen. Dat mag ik zelf (ondanks dat ik binnen één uur zit) blijkbaar niet.
Goedemorgen Marv!
Ik heb even voor je gekeken, maar ik zie zelf geen vergeten check-uit. Op welke datum was dit en op welk traject?
Ik heb even voor je gekeken, maar ik zie zelf geen vergeten check-uit. Op welke datum was dit en op welk traject?
Hoi Sivan,
Tot op heden geen e-mail gehad. Ik zou ondertussen wel de vergeten check-uit via MijnNS kunnen corrigeren. Maar ben wel benieuwd naar de e-mail, dus ik wacht nog even af. Wat is eigenlijk de verwachte termijn waarop je deze e-mail zou moeten krijgen?
Tot op heden geen e-mail gehad. Ik zou ondertussen wel de vergeten check-uit via MijnNS kunnen corrigeren. Maar ben wel benieuwd naar de e-mail, dus ik wacht nog even af. Wat is eigenlijk de verwachte termijn waarop je deze e-mail zou moeten krijgen?
Ik ben benieuwd. Vanochtend vergeten uit te checken, maar nog geen e-mail ontvangen. Eens kijken wanneer die komt.
Ik heb vandaag mijn welkomstmail ontvangen, maar er zat geen bon bij.
Hoi mat_64,
Omdat dit een persoonlijk programma betreft hebben we voor iedereen andere aanbiedingen en extra's. Waar jij nu geen koffiebon krijgt in de welkomstmail volgt later bijvoorbeeld weer een aanbieding die anderen niet krijgen.
Groeten,
Ik heb vandaag mijn welkomstmail ontvangen, maar er zat geen bon bij.
Wat ik veel handiger zou vinden is om te kunnen zien of ik nog ingecheckt ben. Dus niet naar een automaat te hoeven, maar op mijn telefoon kunnen zien of ik wel uitgecheckt ben.
Hoi Hemels77,
Heb je HTML ingeschakeld (bovenaan je e-mail)? Dat kan helpen! Ook kun je de link knippen en plakken in je browser. Laat je weten of het is gelukt?
Heb je HTML ingeschakeld (bovenaan je e-mail)? Dat kan helpen! Ook kun je de link knippen en plakken in je browser. Laat je weten of het is gelukt?
http://www.ns.nl/reizigers/blind/_unsorted/ns-extra-homepage.html: ''Wegens groot succes is het maximum aantal deelnemers voor deze proefperiode bereikt.''
Daar ben ik dan wel blij mee, en hopelijk kunnen jullie dan gelijk hier informatie toevoegen die jullie vergeten waren? Jullie klanten met abonnementen die niet mee mogen doen? Die jullie de moeite kunnen besparen om zich aan te melden voor een dienst waarvan ze uitgesloten zijn? Dan moet ik nu echt gaan.
Hier hoor het OV-jaarabonnement en OV-Vrij abonnement vermeld te worden en wie weet welke andere abonnementen ook niet mee mogen doen.
Bladzijde 3 / 5
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.