Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Welkom op het NS Serviceforum LonMaenen.

Bedankt voor je positieve bericht, fijn om te lezen dat je dankbaar bent voor het extraatje dat we je geschonken hebben.

En dan even serieus. We proberen altijd iets uit te zoeken wat veel mensen aanspreekt, dat dit op geen enkele manier bij jouw manier van leven aanhaakt spijt mij zeer. We zullen een volgende keer (beter) nadenken over een (gratis) cadeautje. Bij de klantenservice zijn al een fiks aantal reacties binnengekomen van reizigers uit Nieuwe Pekela en Schinnen die erg blij zijn met deze geste. Hopelijk zullen ze in Amsterdam veel vriendelijke Amsterdammers treffen.
Hallo,

ik heb net een mail gehad van NS Extra met 2 kortingsbonnen erin. Heel leuk, maar de link werkt niet goed. Ik kan maar 1 bon openen.

Groetjes,
Patricia
Reputatie 4
Badge
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.
Er zit geen link naar een bon in die e-mail, dus hoe u er een kunt 'openen' is mij een raadsel. Beide bonnen zijn direct zichtbaar onderaan de e-mail.
Het is natuurlijk niet de bedoeling deze bonnen hier op het forum te posten. Nu kan iedereen ze uitprinten en gebruiken 🙂
Ik kreeg een heel attent bericht genaamd checkout-alert. Alleen moet ik daarvoor een code invoeren om het formulier te kunnen versturen. In de mail van NS zie ik nergens een code staan. Weet u wat die code is of waar ik die kan vinden? Vriendelijke groet, M.
Het formulier stond op deze pagina: https://www.ns.nl/selfservice/nsextra/vergetencico
De mail kwam van dit adres: nsonline@ns.nl. Hoop niet dat het een nepmail was ....
Voor informatie moest ik op deze link klikken. Maar ik kreeg de melding dat deze pagina niet geladen kon worden: http://www.reizigers.com/ovchipkaart/vragen/
Badge +3
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.
Deze mail is inderdaad afkomstig van NS en dus geen nepmail. De code die gevraagd wordt, zou op de pagina zelf moeten staan. Zo'n code die u moet overtypen (captcha) ziet u wel op meer sites, om te voorkomen dan een computerprogramma automatisch heel veel formulieren gaat versturen. Om onduidelijke redenen wordt de afbeelding hier niet juist getoond. Dit kunt u niet zelf veranderen, maar moet de maker van de website doen.

Bedankt voor uw antwoord. Klopt, ik heb het inmiddels uitgevonden doordat het plaatje een aantal pogingen later ineens wel zichtbaar was. Het formulier is inmiddels ingevuld. De link voor meer informatie werkt echter nog steeds niet. De melding is: Server niet gevonden. Probleem bij het laden van de pagina.
Badge +3
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.
In de link is een deel van het adres weggevallen: de tekst www.ns.nl ontbreekt. Het juiste adres is www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/vragen.

Ja, dat vermoeden had ik al. Ik hoop dat NS dit oppikt 🙂.
Scherp opgemerkt Tochjo en marietsjen. Ik heb het doorgegeven aan mijn collega Merel die over NS Extra gaat. Ik hoop jullie zsm een update te kunnen geven, want een link die niet werkt, heeft natuurlijk geen nut.
Update 16 maart: ik heb contact met Merel, we zijn ermee bezig.
Reputatie 4
Badge
Bij mij werkt het plaatje van de captcha trouwens ook niet. Rechterklik, openen op nieuw tabblad zorgt ervoor dat ik in moet inloggen bij Mijn NS, en dan komt de code pas tevoorschijn.
Update 5 april: we zijn ermee bezig.
@marietsjen Zou je me jouw NAW-gegevens kunnen sturen in een privébericht? Dit kun je doen door op mijn profielfoto te klikken 🙂
Update 14 april: Ik heb geen bericht meer ontvangen van marietsjen, je mag de gegevens altijd nog naar me toesturen.
Hi Hessel NS
Do we have to pay for this service or can we try for free? Will there be any payment required in the future? If yes then will we be informed beforehand about it?
please comment.
rohit
Hi Hessel NS
Do we have to pay for this service or can we try for free? Will there be any payment required in the future? If yes then will we be informed beforehand about it?
please comment.
rohit

Hi Rohit, this service is absolutely free of charge and will remain that way. You can try it on a voluntary basis and unsubscribe whenever you want.

Regards, Hessel
Hi Hessel, waar kan ik meer vinden over die voordelen? Heb het idee dat ik nu gelokt bent, maar wat dat 'profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen' is, wordt me niet duidelijk. Hoor graag van je 🙂
Ik heb mij aangemeld voor NS extra. Toch krijg ik nog steeds mail met daarin de vraag Odijk mee wil doen met NS extra. Kunnen jullie dat uitlopen?
Uitlopen moet uitzetten zijn
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!
Er staat in de voorwaarden "Bent u in het bezit van een NS Business Card of een anonieme OV-chipkaart dan kunt u helaas niet meedoen."

Met een OV-jaarabonnement kan je dus wel meedoen, maar welke voordelen zijn er dan te behalen? Of wordt de klant met een duur abonnement weer uitgesloten van acties en leuke voordeeltjes 😞
Hoi Merel!

De voordelen kun je vinden als je klikt op de link die Hessel geeft. Daar lees je onder 'De voordelen van NS Extra' wat we hiermee bedoelen!


Hi Sivan,

Dank voor je reactie. Ik vind het nog steeds niet heel duidelijk. Check-uit alert snap ik, al is het daar denk ik niemand om te doen. Maar de 'exclusieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld de Meereiskaart'. Wanneer kan ik die krijgen? 'Exclusief lage prijs.' Hoeveel dan? 'Andere leuke voordelen en extra's'. Wat dan? Wanneer? Etc etc. Het is echt heel vaag.

Reageer