Welkom bij NS Extra.



Toon eerste bericht

116 reacties

Het is ook goed dat je dit uit, Kaatje! Juist omdat dit een pilot is, zijn we blij met zulke feedback. We gebruiken dit soort punten om na de pilot verder te kijken.
Ik had mij aangemeld Sivan, toen kwam ik erachter dat de aankondiging van Hessel NS lege woorden en misleidend zijn. Dan is het niet raar dat ik niet enthousiast ben, voel mij bedrogen. Leuk dat het wel voor andere mensen werkt, blijkbaar heeft de NS niet door hoe ze stelselmatig bepaalde abonnementen negeren in ontwikkelingen. Dat is jammer. Doei.
Gezien het aantal aanmeldingen en positieve reacties, doen we dat liever niet, Kaatje 🙂. Jammer dat je er zelf niet zo enthousiast over bent!
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.

Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

Lege woorden, misleidend. Jammer, had leuk kunnen zijn. Blaas het feest maar af en verzin wat anders.
Welkom!

We hebben iets nieuws: NS Extra. Speciaal voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. Een beperkt aantal klanten kan tijdens een proefperiode van vijf maanden de voordelen van NS Extra ervaren.

Meld je nu gratis aan en profiteer de komende maanden van exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen. Wil je mee doen? Neem dan een kijkje op www.ns.nl/nsextra

We zijn natuurlijk benieuwd naar je mening, zodat we NS Extra zo goed mogelijk kunnen optimaliseren. Op deze plek kan je ervaringen delen en uitwisselen. Wat is je eerste ervaring met NS Extra?
De NS is hier net zo snel met info als bij treinstoringen.
Ik wilde me inschrijven voor NS extra, ik kreeg een mail om me aan te melden maar er is geen link. Ik heb hem gecopieerd maar dat werkt niet, dus net als diegenen hierboven...wat kan ik doen.
Deze koffiebon volgt in de welkomstmail, en dat kan 2 werkdagen duren, Treinreiziger33.
In de email werd vermeld dat ik een gratis drankje bij de Kiosk kon halen. Krijg ik hiervoor later een coupon o.i.d.?
Firefox deed het eerst niet maar bij de derde poging wel
zo doende is het gelukt
Mag ik vragen waarom het nu wel is gelukt?
het is al gelukt sorry
Firefox heb ook al met exploser geprobeerd
Vervelend, Hans!

Mag ik vragen wat voor browser je hebt? En welke melding je te zien krijgt?
mijn link doet het ook niet
en plakken ook niet in je browser
neem aan dat ik ook een prive bericht mag sturen
Dan mag je mij een privébericht sturen Arga, met daarin je kaartnummer. Dan ga ik het voor je regelen.
Hoi Robert,

Wat vervelend! Als je de link kopieert en plakt in je browser, doet 'ie het dan wel?


Nee, dat wordt niet geaccepteerd, ook ik krijg de bevestiging niet verstuurd.
http://ns.nl/contactvoorkeuren/definitief_bevestigen? Link werkt niet. En "later terugkomen" ook niet.
Reputatie 1
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.

Je kan het topic uit je favorieten verwijderen:
https://forum.ns.nl/favorite/overview
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.

Helaas... deze feature van het NS Forum is niet per bericht uit te zetten...
Kan ik me voorstellen, Merel! Als je naar je Algemene Instellingen gaat, kun je "Ontvang notificaties van je favorieten" uitzetten. Als je dit topic uit je favorieten wil halen, dan kun je dit doen door naar je Favorieten (zie rechtermenu) te gaan en het topic te verwijderen (met dank aan Sjors!).
En nu wil ik graag weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet van elke reactie die hieronder geplaatst wordt nog een notificatie per mail ga ontvangen.
Hoi Robert,

Wat vervelend! Als je de link kopieert en plakt in je browser, doet 'ie het dan wel?
Ik heb me vanmorgen aan gemeld voor NS-EXTRA. Dit is door u bevestigd met een link om aan te klikken, tot op heden werkt de link niet wat nu?
Signed up. Curious to see how this works 🙂

Reageer